راز مزرعه روشن با چراغ های رشته ای در هلند چیست؟

مناطقی در کشور هلند وجود دارد که شب ها از نور می درخشند و هر بیننده ای را به خود خیره می‌کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کشور هلند به کشور‌ها گل‌ها معروف است و حالا اتفاقی عجیب افتاده که دوباره این کشور را بر سر زبان‌ها انداخته است، میدانی که شب‌ها در نور می‌درخشد، ممکن است فکر کنید که این آغاز یک کار هنری است، اما در واقع یک ابتکار است که حس کنجکاوی همه را برانگیخته است.


بیشتر بخوانید


دن رزگارد از طریق آخرین کار‌های هنری خود، معروف به رشد، جایی که چراغ‌های قرمز و آبی نئون مانند امواج در زمینی وسیع که توسط تاریکی احاطه شده، به اهمیت و زیبایی کشاورزی احترام می‌گذارد. این پروژه با طرح سوال‌های زیر اهمیت نوآوری در سیستم‌های کشاورزی را برجسته می‌کند که چگونه طراحی‌های پیچیده روشنایی می‌توانند به رشد پایدارتر گیاهان کمک کنند؟ چگونه می‌توانیم کشاورز را شبیه قهرمان کنیم؟

راز چراغ های رشته ای روشن در هلند چیست؟

این پروژه متشکل از یک طرح سبک است که در دو هزار متر مربع از زمین‌های تره فرنگی ایجاد شده و به مردم امکان می‌دهد آثار هنری را به عنوان چراغ‌های نورانی با الهام از فناوری علم نور مشاهده کنند. در این روش که از چراغ‌های آبی و قرمز و اشعه ماورا بنفش استفاده شه، تنها در رشد گیاه و استفاده از سموم دفع آفات تنها تا ۵۰ درصد موفق شده است.

راز چراغ های رشته ای روشن در هلند چیست؟

این هنرمند هلندی گفت: "تأثیر پروژه Grow فقط به طبیعت کشاورزی محدود نمی‌شود بلکه امید را در قلب مردم به وجود می‌آورد، معنی جدیدی به واژه فرهنگ کشاورزی می‌دهد، که زمین‌های کشاورزی را در چارچوب یک نقاشی زنده فرهنگی هنری قرار دهند. انعکاس زیبایی مخلوط نور و اصل پایداری رشد تحسین بسیاری از افراد را در پی داشته، بنابراین آن‌ها همچنان به محصولات و مزارع تغذیه ما خیره می‌شوند. "

راز چراغ های رشته ای روشن در هلند چیست؟

گزارش شده است که روزگارد از موسسه برلاژ در روتردام در مقطع کارشناسی ارشد در رشته معماری فارغ التحصیل شده است. وی همچنین Studio Rosegaard را در سال ۲۰۰۷ تأسیس کرد، جایی که با تیمی از طراحان و مهندسان درباره آینده کار می‌کنند.

در ادامه ویدئویی از این مزرعه را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.