رونمایی از بازار آنلاین صنایع دستی سارای دراستان

در مراسمی از بازار آنلاین صنایع دستی سارای در اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،علاقمندان با مراجعه به آدرس www.saraycrafts.ir می‌توانند محصولات مورد تایید اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی و داری نشان ملی مرغوبیت را از این بازار آنلاین دریافت کنند.

حمزه زاده مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی گفت:در حال حاضر در استان ۱۴ هزار نفر در حوزه صنایع دستی مشغول به فعالیت هستند،که در شرایط کرونایی برای فروش محصولات خود دچار مشکل شدند،که راه اندازی این بازار آنلاین قدمی برای حل این مشکل است.

اوبا اشاره به اینکه آذربایجان شرقی از نظر تنوع صنایع دستی در کشور دوم است افزود: بیش از ۸۵ نوع رشته صنایع دستی در استان دایر است که استفاده از شیوه‌های نوین بازاریابی کمکی برای افزایش فروش فعالان این رشته‌ها خواهد بود.

رحمتی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی نیز گفت:با بهره برداری مناسب از این بازار آنلاین صنایع دستی سارای علاوه بر توسعه اقتصادی، توسعه فرهنگی نیز اتفاق می‌افتد.

او افزود: در این بازار علاوه بر اهمیت دادن به کیفیت و اصالت کالا، باید به حمل و نقل و رساندن کالا به مشتری اهمیت و نظارت کافی انجام گیرد.

او با اشاره به اینکه این بازار‌های آنلاین و عرضه محصولات با قیمت مناسب در این بازار‌ها حس نیاز را افزایش می‌دهند و به افزایش فروش کمک می‌کنند ادامه داد: باید سعی شود بازار‌های محلی مثل بازار کوزه کنان به این بازار‌های دیجیتالی وصل شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.