کشف ۱۲۰ اصله درخت جنگلی قطع شده در کلیبر

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کلیبر از کشف و توقیف ۱۲۰ اصله درخت جنگلی قطع شده در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، آبهشت رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کلیبر گفت: نیرو‌های یگان حفاظت در حین گشت زنی در جنگل‌های منطقه میشه پارا در روستای مکیدی با قطع بیش از ۱۰۰ اصله اشجار جنگلی روستای مکیدی کلیبر مواجه شدند و متخلفان بلافاصله با مشاهده همکاران یگان حفاظت از محل متواری و یک دستگاه نیسان را در حال بارگیری در محل رها کردند.

 آبهشت گفت: با دادستان و رئیس کلانتری مرکزی شهرستان کلیبر هماهنگی لازم انجام شد و در محل حاضر و دستورات لازم برای تحقیقات بیشتر صادر شد.

او افزود: یکی از متخلفان خود را معرفی و سپس به معرفی همدست خود اقرار کرده و با توجه به حجم بیشتر درختان قطع شده در منطقه نیاز به بررسی بیشتر انبار‌ها و مخفیگاه متخلفان بود که بعد از هماهنگی دادستان اقدام و محل دپو درختان کشف شد.

آبهشت گفت: با هماهنگی مقام قضایی درختان قطع شده به محل اداره منتقل و پرونده برای تقدیم به دادستانی تکمیل شد.

او  با هشدار به متخلفان قطع درختان جنگلی گفت: ماموران یگان حفاظت اداره به طور شبانه‌روزی در گشت و کنترل منطقه هستند و در برخورد با متخلفین هیچ گونه اغماضی نخواهند داشت.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کلیبر از دوستداران و همیاران طبیعت خواست هرگونه موارد تخلف در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را بلافاصله به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گزارش یا با شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴ (کد امداد جنگل و مرتع) تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.