لیزر در آرایشگاه‌ها ممنوع

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بیرجند گفت: استفاده از لیزر در آرایشگاه‌ها ممنوع است.

احمدی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بیرجند در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: استفاده از لیزر، خدمتی کاملاً پزشکی است و باید قبل از انجام آن، بیمار معاینه شود و همچنین حساسیت و عوارض لیزر در افراد مورد بررسی قرار گیرد.

او افزود: در آستانه فرا رسیدن سال نو، بازار تبلیغات این گونه فعالیت‌ها در کنار سایر فعالیت‌های آرایشی و پیرایشی بسیار رونق می‌یابد و ناآگاهی جامعه باعث می‌شود که گاهی افراد با انواع تبلیغات غیر واقعی در فضای مجازی فریب بخورند.


بیشتر بخوانید


احمدی بیان کرد: آرایشگاه‌ها چه مردانه و چه زنانه حق انجام لیزر را ندارند و این مراکز باید مجوز دانشگاه علوم پزشکی را دارا باشند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بیرجند ادامه داد: هر چند بازرسان بهداشت به محض اطلاع از تخلفات اقدامات قانونی لازم را انجام می‌دهند، اما از همه شهروندان درخواست می‌شود ضمن اطلاع از حقوق شهروندی خود، برای دریافت خدمات آرایشی و پیرایشی به مراکز شناخته شده و معتبر مراجعه کنند و از وجود پروانه کسب معتبر که مطابق با نظام علوم پزشکی باشد، اطمینان یابند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
نظارت ها ضعیفه!
آخرین اخبار