تمدید مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره شعر زاینده رود

مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره استانی شعر زاینده رود در شهرستان سامان چهارمحال و بختیاری تمدید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر سومین جشنواره شعر زاینده رود استان جهارمحال و بختیاری از تمدید مهلت ارسال آثار تا ۱۰ اسفند به دبیرخانه جشنواره استانی شعر زاینده رود در شهرستان سامان خبر داد.

او افزود: این جشنواره در مهلت تمدیدی اعلام فراخوان تا ۱۰ اسفند ۹۹ به دبیر خانه جشنواره یعنی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سامان از طریق فضای مجازی واتساپ ۰۹۱۳۲۸۵۴۸۹۳ جذب اثر با موضوعات آب می‌نماید.

دبیر سومین جشنواره ادبی استانی زاینده رود چهار محال و بختیاری ادامه داد: انجمن‌های ادبی شهرستان یک موضوع حساس با عنوان آب را که یک مشکل استان و کشور است را به یک نوعی به عنوان محور وحدت بین این استان و استان‌های دیگر قرار دادندو این جشنواره ادبی هنری ایجاد انگیزه برای کمک به مشکلات آب قرار گرفته و هنر به کمک اقتصاد و سیاست آمده است.


بیشتر بخوانید


شریفی گفت: با توجه به اینکه مبدا سرچشمه‌ی زاینده رود از بختیاری نشین‌ها آغاز و در امتداد ترک زبانان در سامان و فارس زبانان تا تالاب گاوخونی در اصفهان در ادامه جاری است بنابراین فراخوان جشنواره را از سه قومیت بختیاری و ترک و فارس انتخاب و اعلام شد.

او افزود: البته فایده برگزاری چنین جشنواره‌هایی تنها به نشاط اجتماعی ختم نمی‌شود بلکه می‌تواند سبب شناسایی و شکوفایی استعداد هنرمندانی باشد که فرصتی برای بروز توانایی‌های خود در این زمینه را پیدا نکرده اند.

گفتنی است، سومین جشنواره استانی شعر زاینده رود در شهرستان سامان با موضوع (آب) در حال برگزاری است و اینکه دبیر خانه جشنواره (اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سامان) با انتشار فراخوان از تاریخ اول آبان ماه فعال شده است.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.