ورزشکاران برای فعالیتشان مجوز بگیرند

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: هر گونه فعالیت تجمع محور ورزشی، نیازمند دریافت مجوز از ادارات مربوطه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در ستاد کرونای استان گفت: بیش از ۹۵ درصد فعالیت‌های ورزشی در فضای باز، با رعایت دستورالعمل بهداشتی با انجام پویش‌های مختلف ورزشی، در قالب لیگ تندرستی ایران و هر خانه یک باشگاه ورزشی، در حال پیگیری و انجام است.

او افزود: براساس مصوبات ستاد مقابله با کرونای استان، کلیه مسابقات، همایش‌ها و تمرین‌های ورزشی تجمع محور، حداقل ۲۰ روز قبل از برگزاری باید اعلام شود.

عزیزی تصریح کرد: این مراتب، توسط ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها، باشگاه‌های خصوصی و هیأت‌های ورزشی باید جهت اخذ مجوز‌های لازم به اداره کل ورزش و جوانان استان اعلام شود تا موضوع بررسی و در صورت لزوم برای اخذ مجوز، به ستاد کرونای استان منعکس شود.


بیشتر بخوانید


مدیرکل ورزش جوانان استان افزود: این مصوبه به منظور پیشگیری و کنترل پیک چهارم کرونا در آستانه بهار طبیعت، از سوی ستاد کرونای استان اتخاذ شده است.

او افزود: همچنین در خصوص سایر بخش‌های ورزشی فعال، اعم از دستگاه‌های اجرایی، موسسات عمومی دولتی و غیر دولتی، باید همین فرآیند از طریق اداره کل ورزش و جوانان استان، به عنوان متولی ورزش صورت پذیرد.

عزیزی بیان کرد: مجموعه ورزش و جوانان استان با هدف حفظ سلامت ورزشکاران، بیشترین نقش، همکاری و پیشگامی را به منظور مهار، کنترل و کاهش شیوع بیماری کرونا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی داشته و دارد.

انتهای پیام/ ر ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.