تولید ۶۰۱ هزار عدد ماسک در کارگاه‌های چهارمحال و بختیاری

از ابتدای امسال تاکنون ۶۰۱ هزار عدد ماسک پارچه‌ای و یکبار مصرف در کارگاه‌های تحت نظارت کمیته امداد چهارمحال و بختیاری تولید شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۶۰۱ هزار عدد ماسک پارچه‌ای و یکبار مصرف در کارگاه‌های تحت نظارت کمیته امداد استان تولید و به ست مصرف‌کنندگان رسیده است.

او افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و نیاز کادر درمان و عموم مردم به ماسک‌های پارچه‌ای و یکبار مصرف، کارگاه‌های تولید ماسک و لباس بیمارستانی با نظارت این نهاد راه اندازی شدند.


بیشتر بخوانید


ملک پور با اشاره به فعالیت ۱۱ کارگاه تولید ماسک و لباس بیمارستانی در استان اضافه کرد: از این مجموع سه کارگاه توسط مراکز نیکوکاری، شش کارگاه توسط زنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان و دو کارگاه دیگر نیز در قالب طرح اشتغال مددجویان راه‌اندازی شدند.

او ادامه داد: در طول این مدت ۶۰۱ هزار عدد ماسک و ۱۵ هزار و ۵۰۰ دست لباس بیمارستانی نیز در این کارگاه‌ها تولید و میان اقشار آسیب‌پذیر و کادر درمانی توزیع شده است.

ملک پور با اشاره به ارائه خدمات حمایتی کمیته امداد استان به خانواده‌های نیازمند گفت: با شیوع ویروس کرونا در چندین مرحله بسته‌های لوزام بهداشتی شامل ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده میان مددجویان توزیع شده است.

او اضافه کرد: همچنین طی این مدت در راستای کاهش بخشی از مشکلات اقتصادی خانواده‌های نیازمند تحت حمایت و غیر تحت حمایت بسته‌های مواد غذایی و غذای گرم در چندین مرحله تهیه و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به دست نیازمندان رسانده شده است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.