وزیر آموزش و پرورش:

تبادل ۳۴ میلیارد پیام و فیلم آموزشی در شبکه شاد

وزیر آموزش و پرورش گفت: طی ۱۰ ماه گذشته بیست و پنج میلیارد پیام و ۹ میلیارد فیلم آموزشی در بستر شبکه شاد مبادله شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در جلسه شورای آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه ایران اسلامی در طول چهار دهه گذشته توانسته در برابر همه تهدیدات و ناملایمات ایستادگی کرده و تن به حقارت و خواری ندهد، گفت: تن به ذلت ندادن و اقتدار ایران اسلامی را زیر سؤال نبردن معنای واقعی اقتصاد مقاومتی است.

او بااشاره به اینکه دولت تدبیر و امید در سخت‌ترین دوران مدیریت کشور را عهده‌دار شد و فشارهایی که در دوران این دولت شاهد بودیم نسبت به ادوار گذشته بی‌سابقه بوده است، افزود: برخی اقدامات صورت گرفته از سوی دولت باعث شد تا شاهد عملکرد بی‌نظیری در مقایسه با شرایط سختی که داریم باشیم.


وزیر آموزش و پرورش یکی از اقدامات بسیار مهم  یکسال گذشته را که با همت و تلاش وزارت آموزش و پرورش ارائه شد راه اندازی شبکه شاد عنوان کرد و ادامه داد: طی ۱۰ ماه گذشته بیست و پنج میلیارد پیام و ۹ میلیارد فیلم آموزشی در بستر شبکه شاد مبادله شده است.

او بابیان اینکه قبل کرونا یک میلیون معلم به همراه ۱۵میلیون و ۵۰۰ هزار دانش آموز در صد و پنج هزار کلاس درس حاضر می‌شدند، گفت: با شیوع ویروس کرونا این پیوند از هم گسیخته شد اما با شروع فعالیت شبکه شاد معلمان و دانش آموزان  قوی تر و مصمم تر از قبل در بستر فضای مجازی مشغول به آموزش و کسب علم شدند.


وزیر آموزش و پرورش به نحوه جذب و استخدام معلمان در آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: وزارت آموزش و پرورش از سه طریق دانشگاه فرهنگیان و تعهد دبیری و آزمون استخدام سازمان سنجش اقدام به جذب و استخدام معلمان می‌کند.


استاندار زنجان هم در شورای آموزش و پرورش  با بیان اینکه طی۲ سال گذشته خدمات ارزشمندی در زنجان ارائه شده است،  گفت: دهه فجر امسال  ۵ طرح بزرگ اقتصادی با دستور رئیس جمهور  در این استان افتتاح شد.

حقیقی یکی از مشکلات آموزش در استان زنجان را پوشش کمبود  اینترنت پر سرعت اعلام کرد و افزود: در ۵ ماه گذشته با همکاری و مساعدت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درصد پوشش اینترنت پرسرعت از شصت و چهار درصد به هشتاد و شش درصد رسید که این رقم تا پایان امسال به نود و سه درصد می  رسد.

در پایان این جلسه تعداد ۲۷۰ دستگاه به صورت نمادین به دانش آموزان نیازمند زنجانی اهداء شد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.