تاریخ عرضه رسمی گوشی Realme GT 5G مشخص شد

شرکت Realme تاریخ عرضه رسمی گوشی Realme GT 5G با اسنپدراگون ۸۸۸ را مشخص کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دسامبر گذشته بود که اخبار موثقی در مورد تولید گوشی Realme مجهز به تکنولوژی Snapdragon 888 SoC  توسط شرکت Realme منتشر شد و قرار است این گوشی آغازگر سری جدید GT از گوشی‌های هوشمند این شرکت باشد. امروز Realme اعلام کرد که گوشی GT 5G را در تاریخ 4 مارس در ساعت ۱۴:۰۰ به وقت محلی در چین رونمایی می‌کند.

شرکت Realme تایید کرد که گوشی GT 5G به اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز خواهد شد اما هنوز جزئیات دیگری اعلام نکرده است. گوشی GT 5G احتمالا نام خرده فروشی Realme Race است و با Realme UI 2.0 مبتنی بر اندروید ۱۱، ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی همراه خواهد بود.


بیشتر بخوانید


گوشی GT 5G اخیرا در پایگاه داده TENAA مشاهده شد و نشان داد که دارای یک سوراخ در نمایشگر است و از یک دوربین سه گانه در پشت پشتیبانی می‌کند که شایعه شده شامل واحدهای تله فوتو اولیه ۶۴ مگاپیکسلی، ۱۳ مگاپیکسلی و ۱۳ مگاپیکسلی هستند. با این حال چند مورد از عکس‌های لو رفته، این گوشی هوشمند را با طرح‌های مختلف نشان داده است.

تاریخ عرضه رسمی گوشی Realme GT 5G مشخص شد

یکی دارای کاور شیشه‌ای و دیگری دارای بافتی چرمی است. اوایل امروز در ایستگاه‌های معتبر گفتگوی دیجیتال گفته شد که گوشی GT 5G در نسخه های چرمی و شیشه‌ای ساده وارد بازار می‌شود، بنابراین به نظر می‌رسد اولین تلفن هوشمند مجهز به Snapdragon 888 Realme دارای طراحی‌های مختلفی برای انتخاب باشد.

تاریخ عرضه رسمی گوشی Realme GT 5G مشخص شد

شرکت Realme هنوز جزئیات و مشخصات گوشی GT 5G را ارائه نداده است، اما انتظار داریم با شارژ ۱۲۵ وات UltraDart و صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز ارائه شود. اگرچه شایعاتی وجود دارد که این تلفن هوشمند از یک پنل ۱۶۰ هرتزی بهره خواهد برد. تا تاریخ رونمایی این گوشی هنوز دو هفته مانده است و احتمالا در روزهای آینده درباره گوشی Realme GT 5G اطلاعات بیشتری خواهیم شنید.

تاریخ عرضه رسمی گوشی Realme GT 5G مشخص شد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار