شرکت Realme تاریخ عرضه برخی از محصولات خود را اعلام کرد

شرکت Realme تاریخ عرضه رسمی گوشی‌ها و هدفون ارزان قیمت خود را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت Realme به طور رسمی تاریخ عرضه سری Narzo  را بین 24 تا 30 فوریه اعلام کرده است. این شرکت دعوت نامه‌ای رسمی برای مراسم معارفه و راه اندازی این دستگاه‌های دیجیتال و جدید خود ارسال و اعلام کرده که قرار است گوشی‌های Narzo 30A ، Narzo 30 Pro 5G و هدفون Buds Air 2 را در این مراسم به طور رسمی عرضه و معرفی کند. این رویداد در روز چهارشنبه در ساعت 12:30 بعد از ظهر IST / 07:00 UTC برگزار می‌شود و به صورت مستقیم در توئیتر، فیس بوک و یوتیوب منتسب به این شرکت تولید وسایل هوشمند، پخش می‌شود.


بیشتر بخوانید


اطلاعاتی از گوشی Narzo 30 Pro 

گوشی Narzo 30 Pro اولین گوشی از سری مقرون به صرفه با قابلیت اتصال 5G خواهد بود. شرکت Realme به دلیل داشتن پردارنده Dimensity 800U از دستگاه خود به عنوان قدرتمندترین گوشی میان رده بازی نام می‌برد.  گوشی Narzo 30A به معنای یک نینجا قدرتمند برای بازی خواهد بود. این در حالی است که Buds Air 2 جدید با فن آوری ANC دموکراتیک ارائه خواهد شد.

شرکت Realme تاریخ عرضه برخی از محصولات خود را اعلام کرد

شرکت Realme در پیام مطبوعاتی خود از کلمات قدرتمندی مانند قدرت نهایی، سرعت مگا و ... استفاده کرده بود اما به مشخصات دقیق این گوشی‌ های هوشمند هیچ اشاره‌ای نکرده است. با این حال ما کاملا مطمئن هستیم که گوشی Narzo 30 Pro همان Realme Q2 با نامی جدید است. این در حالی است که گوشی Narzo 30A بسیار شبیه Narzo 20 / Realme 7i با سه دوربین در یک جزیره مربع شکل و یک اسکنر اثر انگشت در پشت است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار