درخشش هندبالیست بافقی در لیگ برتر هندبال کشور

تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با عضو اصلی مصطفی شیرازی مقدم هندبالیست بافقی، رتبه نخست لیگ برتر هندبال کشور را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مهدی منصوریان، رئیس امور ورزشی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق ضمن تبریک حضور مصطفی شیرازی مقدم ورزشکار جوان و با استعداد بافق به عنوان تنها نماینده استان و شهرستان در لیگ برتر هندبال کشور گفت: او اکنون مدت دو سال است در تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون بازی می‌کند و امسال توانسته با استعداد و درخشش خوب خود در این تیم به عنوان بازیکن اصلی حضور داشته باشد.

او با بیان اینکه شیرازی مقدم در اختتامیه لیگ برتر هندبال توانست مقام اول را همراه با هم تیمی‌های خود در لیگ کسب کند، افزود: این افتخاری بزرگ برای استان و شهرستان یزد است و امیدواریم بتوانیم سال‌های بعد بازیکنان بیشتری از شهرستان بافق را در لیگ‌های مختلف کشور معرفی کنیم.

منصوریان با اظهار خرسندی از شروع فعالیت ورزشی این ورزشکار جوان بافقی از باشگاه آهن، تصریح کرد: او پایه‌های هندبال را از باشگاه سنگ آهن بافق آغاز کرد و پس از آن به عنوان بازیکن جوان در تیم هندبال بزرگسالان سنگ آهن که در لیگ برتر کشور حضور یافت و با تلاش خود فعل خواستن را صرف کرد و اکنون به عنوان بازیکن ارزنده در تیم شهید شاملی کازرونی گل زنی می‌کند.

رئیس امور ورزشی شرکت سنگ آهن این اتفاق را نشان دهنده پتانسیل خوب شهرستان بافق در این رشته دانست و گفت: خوشبختانه شاهد حضور بانوان هندبالیست در لیگ برتر هندبال کشور در رده‌های مختلف بودیم.

او تصریح کرد: شهرستان بافق می‌تواند به عنوان قطب هندبال در استان بدرخشد.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار