پر رنگ شدن کرونا در آذربایجان غربی

کمیته امنیتی،انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد: وضعیت شهر‌های شوط و ماکو به رنگ نارنجی درآمد و مشمول محدودیت‌های کرونایی شد.

دکتر جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، اظهار کرد: عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و برگزاری مراسمات مختلف در آذربایجان غربی زنگ خطر آغاز پیک چهارم کرونا در استان را به صدا در آورد.

دکتر آقازاده با بیان اینکه متاسفانه کاهش شیوع این بیماری در بین مردم استان به سطح عادی انگاری مردم افزوده است ادامه داد: پیک بعدی کرونا در استان به مراتب پرخطرتر از سه موج گذشته خواهد بود  و اگر مردم ساده انگاری کنند و اصول بهداشتی را کنار بگذارند وضعیت استان پرخطر خواهد بود.

بر اساس اعلام کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا در روزهای گذشته با رشد کرونا، وضعیت شهر‌های شوط و ماکو به رنگ نارنجی درآمده و این دو شهر نیز از تاریخ ۲ اسفند ماه مشمول محدودیت‌های گروه نارنجی خواهند بود.

کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا ضمن اعلام وضعیت احتمالا روبه قرمز کرونا در استان، از مردم شریف آذربایجان غربی خواست: در رعایت دستوالعمل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، پرهیز از حضور در تجمعات و رعایت فاصله گذاری اهتمام جدی داشته باشند و فرمانداران و مدیران دستگاه‌های مرتبط نیز نسبت به اجرای دقیق و جدی محدودیت های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا از جمله فعالیت صنوف، دورکاری ادارات، تردد خودرو‌ها و ... متناسب با وضعیت شهر‌ها اقدام نمایند.

انتهای پیام/گ

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.