صداپیشه «سندباد» و «کوزت» به شبکه دو می‌آید

برنامه «دست در دست» جمعه اول اسفندماه میزبان ناهید امیریان پیشکسوت عرصه گویندگی و دوبله است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، «دست در دست» در هجدمین قسمت از شب‌نشینی زمستانی خود که جمعه شب به روال همیشگی بعد از گفت‌وگوی ویژه خبری روانه آنتن خواهد شد، از ناهید امیریان، گوینده و صدابازیگر (دوبلور) نام آشنای کشورمان میزبانی خواهد کرد.

ناهید امیریان، یکی از پیشکسوتان عرصه دوبله و گویندگی ایران است که در نقش‌های به یادماندنی شخصیت‌هایی مثل الیور توئیست، سندباد، کوزت در بینوایان، دیوید کاپرفیلد در آرزو‌های بزرگ، هاچ، بَنِر، نِل، جینا در پینوکیو، لوسیمی در مهاجران، آنت در بچه‌های کوه آلپ و ... صحبت کرده است.

این برنامه در این شب‌نشینی علاوه بر گفت‌وگویی صمیمانه با ناهید امیریان میزبان رخساره قریب بانوی نخبه و ملیکا ذوالفقاری فعال جهادگر خواهد بود که در گروه جهادی فاطمه قاسمی به اقداماتی نظیر پویش مدرسه عشق (تدریس به دانش آموزان نیازمند)، تهیه بسته‌های ارزاق و بسته‌های فرهنگی (کمک مومنانه)، تهیه ماسک و مواد ضد عفونی برای مناطق محروم شهرستان و ... مشغول هستند.

«دست در دست» در ویژه برنامه فصل زمستانی خود تاکنون میزبان ایرج حریرچی، کیانوش جهانپور، رسول نجفیان، سیاوش طهمورث، امیر کاظمی، مهشید جوادی، فریبا متخصص، پوراندخت مهیمن، مسعود اسکویی، عذرا وکیلی، مرتضی امیری اسفندقه، مهران رجبی، عنایت بخشی، شهرام عبدلی، علیرضا بدیع، مریم سعادت، علیرضا مسعودی و .. بوده است.

«دست در دست» کاریست از گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی به تهیه‌کنندگی هادی خدّادی، اجرای سیاوش عقدایی و کارگردانی بهار ارجمند که پنجشنبه و جمعه هر هفته بعد از گفتگوی ویژه خبری حوالی ساعت ۲۳:۳۰ روانه آنتن می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.