وضعیت عجیب تیم فوتسال ایمان شیراز برای بازی با مس

تیم فوتسال ایمان شیراز برای بازی با مس سونگون در هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر این روز‌ها در وضعیت بسیار عجیبی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال ایمان شیراز این روز‌ها به دلیل مشکلات مالی در وضعیت بسیار بدی قرار گرفته است به طوری که شنیده می‌شود این تیم برای بازی هفته دوازدهم برابر مس سونگون شاید به خاطر همین مشکلات مالی به تبریز سفر نکند. تیم فوتسال ایمان شیراز در هفته نهم رقابت‌های لیگ در ساوه باید به مصاف تیم سن ایچ می‌رفت، اما به دلیل مشکلات مالی نتوانست به ساوه سفر کند و به همین دلیل نتیجه آن بازی ۳ بر صفر به سود سن ایچ ساوه اعلام شد.

حال اگر قرار باشد ایمان شیراز این هفته هم برابر مس سونگون به میدان نرود، دوباره ۳ بر صفر بازنده خواهد شد و به همین راحتی ۶ امتیاز را به راحتی از دست می‌دهد. حال باید دید مسئولان تیم فوتسال ایمان شیراز در روز‌های آینده چه تصمیمی می‌گیرند و آیا این تیم به تبریز سفر خواهد کرد یا خیر.


بیشتر بخوانید:


دیدار تیم‌های فوتسال مس سونگون و ایمان شیراز روز دوشنبه ۴ اسفند ماه از ساعت ۱۵ در سالن بدون تماشاگر شهید پورشریفی تبریز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار