حجت الاسلام نصیرایی:

وضعیت امروز محصول انتخاب خودمان است

نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت موجود نتیجه و محصول انتخاب خودمان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حجت الاسلام نصیرایی نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی در حاشیه نماز جمعه شهر طبس گفت: افتخار انقلابی‌ترین مجلس پس از انقلاب به مجلس یازدهم اختصاص یافت و نمایندگان این دوره در منافع مردم با هیچکس تعارف ندارند و سر حقوق ملت سر سوزنی کوتاه نمی‌آیند.

او با اشاره به فرمایشات امام و رهبری درباره لیبرال‌ها افزود: ریشه همه بدبختی‌های این مملکت کسانی هستند که در دامان انگلیس و غرب رشد کرده‌اند و غرب زدگانی که همه زندگی و آمال آن‌ها در گرو غرب است و تا این‌ها را از مملکت بیرون نکنیم و دستشان کوتاه نشود، مشکلات رفع نخواهد شد.

 حجت الاسلام نصیرایی تصریح کرد: این همه هیاهو و جنجال سازی از آن جهت است که برخی از این غرب زدگان می‌دانند که مجلس انقلابی با همراهی تفکرات مدبرانه مردم در بزنگاه‌های آینده انقلاب اسلامی قرار است کشور را به دستان توانمند انقلابی بسپارند و دست این‌ها را کوتاه کنند.


بیشتر بخوانید


نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی گفت: هر جایی که به جوانان انقلابی، شجاع، عاقل و جهادی میدان دادیم رشد ایجاد شد و هر جایی که میدان به دست افراد مصلحت سنج و نون به نرخ روز خور و عافیت طلب قرار گرفته است، کشور و مردم روی خوش خدمات و آرامش را ندیده اند.

او ادامه داد: در انتخابات پیش رو هر کس ایمانش قوی‌تر و به ولایت پایبندتر بود را انتخاب کنیم تا آینده کشور با انتخاب خوب شما به بهبود اوضاع برسد و از مصیبت فعلی نجات یابیم.

 حجت الاسلام نصیرایی بیان کرد: مدیری که امروز به زور باید او را از اتاق کارش برای انجام امور مردم خارج کرد، محصول انتخاب خود ماست و اگر می‌خواهیم مدار فعلی به هم بخورد باید حرفمان را قاطع و محکم و انقلابی پای صندوق رأی بزنیم.

انتهای پیام/ ر ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار