امام جمعه قزوین گفت: آمریکا به هیچ وجه قابل اعتماد نیست و هر کسی به وعده‌های آن دل ببندد، زیان می‌بیند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی امام جمعه قزوین در برنامه سروش آسمانی شبکه قزوین درباره مطرح شدن مذاکره دوباره با آمریکا گفت: حرف از مذاکره در شرایط امروز به واسطه تغییر ریاست جمهوری در آمریکا از سوی عده‌ای غرب‌زده نشان می‌دهد که آن‌ها از تجربه‌های قبلی خود عبرت نگرفته اند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: بایدن با ترامپ فرقی ندارد و اظهارات، مکر‌ها و نیرنگ‌های آمریکا نباید دولتمردان ما را تحت تاثیر خود قرار دهد.

وی اذعان کرد: ما همواره از این ناحیه آسیب دیده ایم و نباید اجازه دهیم آن‌ها با نیرنگ مذاکره، حرمت و کرامت ملت ما را به بازی بگیرند.

امام جمعه قزوین افزود: بایدن کمکی به رفع تحریم‌ها نخواهد کرد و آن‌ها ذره‌ای خیر برای ما نمی‌خواهند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی ادامه داد: با کوچکترین چراغ سبز نباید شتابزده به سمت دشمن حرکت کرد چرا که اهل ایمان با دشمن یکی نمی‌شوند.

امام جمعه قزوین با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب گفت: اگر بخواهیم نجات پیدا کنیم راه آن تکیه بر دیگران نیست بلکه باید بر توان داخلی خود تکیه کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی؛ خود کم بینی، نفاق، عدم اعتماد به تخصص و توانمندی داخلی، شرک بی اعتمادی به وعده‌های الهی را علت اعتماد به اجانب دانست.

وی با اشاره به برخی از سوء مدیریت‌ها از مسئولان خواست به معیشت مردم توجه جدی کنند.

امام جمعه قزوین همچنین با اشاره به فضیلت‌های ماه رجب گفت: باید در ماه رجب و شعبان باید غفران الهی را طلب و شایستگی ورود به ماه رمضان را کسب کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.