تشییع پیکر تفحص گر شهدا، فردا در شهرستان میانه

فرمانده سپاه میانه گفت: پیکر مطهر شهید گلمحمدی، شنبه با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در این شهرستان تشییع می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، سرهنگ حسین محمدی فرمانده سپاه میانه گفت:پیکر این فرزند غیور دیار شهید پرور میانه صبح فردا از مقابل سپاه ناحیه میانه به سمت مزار شهدای این شهر تشییع و از آنجا برای خاکسپاری به شهر مقدس قم منتقل خواهد شد.

سردار شهید گل محمدی فرمانده تفحص شهدا، روز پنجشنبه ۳۰ بهمن بر اثر انفجار مین به جای مانده از جنگ تحمیلی در مهران به شهادت رسید.

 حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در پیامی با تسلیت شهادت این مجاهد بی ادعا گفته است:
خبر غم انگیز شهادت فرزند عاشورایی آذربایجان، مرحوم آقای علیرضا گلمحمدی فرمانده قرارگاه عملیاتی کمیته جستجوی مفقودان در محور غرب کشور؛ موجب تالم و تاثر فراوان گردید.

جامه فاخر شهادت، برازنده قامت پاک سیرتان فداکار و دلاورانی است که عاشقانه و عارفانه در راه اعتلای اسلام و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی به مجاهدت برخاسته اند تا عزت، اقتدار و سربلندی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورند.

شهید علیرضا گلمحمدی که خود برادر شهیدی از شهیدان دوران پر افتخار دفاع مقدس بود، مدارج خدمت را از سربازی تا سرداری و فرماندهی قرارگاه‌ها و گروه‌های مختلف تفحص شهدا طی کرد و در طول سال‌های خدمتی خود بار‌ها تا مرز شهادت رفت و هر بار با مدالی پر افتخار از جانبازی به میدان عملیات جستجوی شهیدان بازگشت.

خاک‌های تفتیده جنوب و غرب کشور و تمامی ارتفاعات کردستان ایران و عراق، یادآور تلاش‌ها و مجاهدت‌های مخلصانه این دلاور مرد خطه آذربایجان و شهر پر افتخار میانه است.

اینجانب با تسلیت شهادت این مدافع امنیت پایدار به محضر خانواده‌های معزز شهداء و همرزمان ایشان قرارگاه عملیاتی کمیته جستجوی مفقودان، به ویژه مردم ولایتمدار و شهید پرور آذربایجان شرقی و شهرستان میانه، برای این شهید عزیز از درگاه خداوند متعال علو درجات و حشر با سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و صبر و اجر جزیل برای خانواده معظم ایشان مسئلت دارم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.