گردشگری فرهنگی آری، بی بند و باری و عیاشی نه

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: مخالف تقویت صنعت گردشگری در کشور نیستیم، اما با این نگاه که به هر قیمتی باید با گردشگری خلق ثروت و اشتغالزایی کنیم، مخالفیم

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حجت الاسلام نصیرایی سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در بازدید از اقامتگاه بوم گردی روستای هدف گردشگری کریت شهرستان طبس گفت: صنعت گردشگری در منطقه نیازمند نگاه ویژه و ترسیم نقشه راه برای فرهنگ سازی و بومی سازی است تا در کنار حفظ مؤلفه‌های اسلامی به رونق اشتغال و درآمد زایی کمک کند.

او افزود: در توسعه پایدار از مسیر تقویت صنعت گردشگری، نه می‌توان از کنار بی بند و باری، بی حیایی و بی حجابی به راحتی گذشت و نه اعتقادی به بگیر و به بند دارم، باید کار فرهنگی انجام داد.

حجت الاسلام نصیرایی به حساسیت ویژه کیمسیون فرهنگی مجلس به این موضوع اشاره و بیان کرد: در این زمینه برنامه جامعی داریم که بر اساس مطالعات و پژوهش به جایی برسیم تا کار‌ها را نه با امر و نهی پیش ببریم و نه سهل انگاری کنیم.


بیشتر بخوانید


عضو شورای عالی گردشگری کشور ادامه داد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر و سازمان‌های متولی فرهنگ و گردشگری از نظرات دست‌اندرکاران و سرمایه‌گذاران صنعت توریسم استفاده کنند و تصمیماتشان معطوف به حساسیت‌های منطقه و اعتقادات مذهبی مردم در شهرستان باشد و به فرهنگ‌سازی بومی توجه کنند.

نگاه سیاسی، مانع پیشرفت و توسعه منطقه

حجت الاسلام نصیرایی نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تأکید بر پرهیز از سیاسی کاری در کار‌ها، گفت: فرصتی فراهم شده که باید نخبگان و بزرگان شهرستان طبس، فارغ از سیاسی‌کاری و به دور از اختلاف، گرد هم آیند و با کمک به یکدیگر برای توسعه و تعالی منطقه حرکت کنیم.

او افزود: هر فردی که صادقانه می‌خواهد کاری بکند، وسط میدان بیاید و اگر قرار است به نفع مردم، شهرستان، نظام و انقلاب کاری بکند، محکم از او حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/ ر ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۷ ۰۱ اسفند ۱۳۹۹
عجب
آخرین اخبار