سلطانی: تلاش می‌کنم رکورد‌های خودم در وزنه برداری را به سطح جهانی برسانم

قهرمان وزنه برداری کشورمان درباره شرایط برگزاری لیگ برتر این رشته توضیحاتی را بیان کرد.

حسین سلطانی نایب قهرمان جام جهانی جوانان و قهرمان دسته ۸۱ کیلوگرم لیگ برتر وزنه برداری در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان عنوان کرد: خدا رو شکر توانستم با رکورد ۱۶۰ کیلوگرم در یک ضرب، ۱۸۶ کیلوگرم در دو ضرب و در مجموع با ۳۴۶ کیلو‌گرم در مجموع در هر سه بخش به قهرمانی برسم.

سلطانی: ادامه داد، شرایط مسابقات بسیار سخت بود. رقیب‌های بسیار خوبی داشتم که همه آن‌ها از قهرمانان کشورمان بودند، مخصوصا در دو ضرب. خدا را شکر می‌کنم که توانستم رتبه اول را بدست آورم.

سلطانی درباره شرایط تیم فولاد خوزستان در این مسابقات گفت: تیم ما روز‌های آخر مسابقات با بدشانسی مواجه شد و بعضی از وزنه بردار‌های خوب ما با مصدوم شدند و از شرایط ایده آل فاصله گرفتند، اما مطمئنا همه وزنه برداران تیم ما با تمام وجود برای تیم فولاد وزنه زدند.

سلطانی درباره رکورد‌های خود در این مسابقات گفت: در یک‌ضرب فاصله‌ کمی با رکورد‌های جهانی دارم و در دو ضرب نیز رکورد ۱۸۶ نتیجه خوبی است، اما باید تلاش کنم تا رکورد‌های خودم را به سطح جهانی برسانم.

سلطانی درباره اردوی تیم ملی وزنه برداری گفت: اردوی تیم ملی قبل از این مسابقات در اهواز در برگزار شد. این مسابقات لیگ نیز حکم بازی‌های انتخابی برای تیم ملی کشورمان را برای بازی‌های آسیایی داشت.

او گفت: اعضای تیم‌ملی هم اول و هم آخر اردو تست کرونا دادند. متاسفانه تست سرمربی تیم ملی مثبت شد که امیدوارم حال او بهتر شود، اما تست سایر اعضای تیم ملی منفی اعلام شد.

قهرمان وزنه برداری گفت: تیم فولاد خوزستان برای وزنه برداران شرایط خوبی را فراهم کرده بود. امیدوارم تیم فولاد خوزستان به حضور خود در لیگ وزنه برداری ادامه دهد.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار