قیمت ارز‌های دیجیتالی در ۲ اسفند؛

بیت کوین رکورد جدیدی را ثبت کرد

قیمت انواع ارزهای شاخص دیجیتال امروز در روند معاملات در بازارهای تجارت دیجیتال بین‌المللی تغییراتی را تجربه کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، قیمت بیت کوین در معاملات روز شنبه افزایش یافت و به سطح ۵۶ هزار و ۱۷۵ دلار رسید که بالاترین رقم تاکنون است. البته بیت‌کوین دیروز (جمعه) هم رکورد جدیدی زد و سرمایه بازار آن به یک تریلیون دلار رسید.

بیت کوین یک ارز دیجیتال است که از کد‌های کامپیوتری ساخته شده است. بیت کوین با هیچ عنصر فیزیکی مانند سکه یا اسکناس کاغذی مطابقت ندارد و ارزش آن به عوامل مختلفی از جمله میزان عرضه و تقاضا بستگی دارد.

این در حالی است که هنوز هم بسیاری از تحلیلگران و سرمایه‌گذاران نسبت به این سرمایه مجازی بسیار بی ثبات که کاربرد چندانی در تجارت ندارد مردد هستند.

گفتنی است، ایلان ماسک مدیر عامل شرکت خودروسازی تسلا علت سرمایه گذاری گسترده خود را در زمینه بیت کوین روشن کرد و گفت این اقدام مخاطره آمیز "مستقیماً منعکس کننده" نظر شخصی او درباره بیت کوین نیست بلکه به این دلیل صورت گرفته که خطر آن اندکی کمتر از معامله نقدی است.

بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۹۸۲.۴۳ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۵۸.۹۲ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۲۲۲.۴۱ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۳.۳۴ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد .

بایننس کوین

بایننس کوین با نماد اختصاری BNB یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۳۹.۸۵ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۲.۳۹ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

قیمت ارز‌های دیجیتالی

شما مخاطبان باشگاه خبرنگاران جوان می‌توانید، قیمت انواع ارز‌های دیجیتالی از جمله بیت کوین، اتریوم و ریپل در ۲ اسفند را در ادامه این خبر ببینید:

ارز دیجیتال قیمت(دلار) قیمت(تومان)
بیت کوین 52,727 ۱,۳۶۶,۶۲۲,۳۲۵
اتریوم 1,938 ۵۰,۲۴۲,۰۴۳
بایننس کوین 257.90 ۶,۶۸۴,۵۱۷
تتر 0.999 ۲۵,۹۰۵
پولکادات 32.55 ۸۴۳,۹۰۵
کاردانو 0.926 ۲۴,۰۰۷


گفتنی است؛ نرخ ارز‌های دیجیتال لحظه‌ای در حال تغییر است و اعداد جدول در زمان تنظیم این خبر ثبت شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار