دختران سپاهان در راه آسیایی شدن + فیلم

تیم هندبال بانوان سپاهان که به مرحله نهایی لیگ برتر صعود کرده است، درصورت قهرمانی در این مسابقات به رقابت‌های غرب آسیا راه خواهد یافت.

فاطمه محمدخانی سرمربی تیم هندبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،گفت: از سال ۱۳۹۲ با استعدادیابی از ورزشکاران  بومی استان اصفهان آغاز به فعالیت کردیم و با شرکت در لیگ دسته یک، سهمیه لیگ برتر را نیز بدست آوردیم. در حال حاضر تمرینات منظم صبح و عصر را مصمم ادامه می دهیم تا جواز ورود به مسابقات غرب آسیا را بدست بیاوریم.

سرمربی تیم هندبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان با بیان اینکه توجه به زیرساخت‌ها امری موثری در موفقیت است افزود: تیم هندبال سپاهان با بازیکنانی در رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان فعالیت خود را شروع کرد و ثمره اعتماد به این بازیکنان، صدر نشینی سپاهان در گروه خود بود.

محمدخانی ادامه داد: با شروع مسابقات در مرحله اول بازی را به تیم اشتادسازه واگذار کردیم، اما در برگشت توانستیم با برد تیم اشتادسازه، صدرنشین گروه بشویم و در حال حاضر به مراحل پایانی مسابقات لیگ رسیده ایم.

او در پایان تاکید کرد: با وجود زیرساخت، در هر رشته‌ای می‌توان موفق شد ما نیز همچنان در حال تشکیل این زیرساخت‌ها برای آینده‌ای درخشان در ورزش بانوان هستیم.

 

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.