ثبت نام چهار هزار و ۳۰۰ فرهنگی چهارمحال و بختیاری در طرح اقدام ملی مسکن

از آذرماه پارسال تاکنون چهار هزار و ۳۰۰ نفر از فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری برای طرح اقدام ملی مسکن ثبت‌نام کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، شکرالله مالکی رئیس اداره پشتیبانی و خدمات رفاهی اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: از آذرماه پارسال تاکنون چهار هزار و ۳۰۰ نفر از فرهنگیان استان برای طرح اقدام ملی مسکن ثبت‌نام کرده و پرونده‌های این افراد مورد بررسی قرار گرفته است.

او افزود: در طرح اقدام ملی مسکن، دستور ساخت ۱۷۰ هزار واحد ویژه فرهنگیان در سطح کشور صادر شده که تاکنون این رقم در استان مشخص نشده است.


بیشتر بخوانید


مالکی با بیان اینکه در حال حاضر زمین مازادی برای ساخت مسکن در اختیار اداره‌کل آموزش و پرورش استان قرار داده نشده است اضافه کرد: ساخت مسکن در ۱۷ استان کشور که دارای زمین مازاد هستند، آغاز شده است و در این استان منتظر همکاری اداره‌کل راه و شهرسازی در این خصوص هستیم.

او ادامه داد: پیگیری‌های زیادی صورت گرفته و امیدواریم شرایط برای ساخت مسکن فرهنگیان فراهم شود و مسلما باید زیرساخت‌های مربوطه فراهم شود.

مالکی گفت: مبلغ پرداختی در مرحله نخست، ۴۰ میلیون تومان است و با توجه به اینکه تاکنون ساخت مسکن برای فرهنگیان در استان عملیاتی نشده است، میزان پرداخت هزینه در مراحل بعد در حال حاضر مشخص نیست.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار