انتخابات شوراها و هم اندیشی ناظران در اراک

دست اندرکاران نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستای استان مرکزی گردهم آمدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، اولین نشست اعضای هیئت عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستای استان مرکزی با روسای هیئت‌های نظارت شهرستان‌های دوازده گانه استان مرکزی امروز در اراک برگزار شد و حاضران بر بر حرکت دقیق در مسیر قانون تاکید کردند.

اعضا در این نشست ضمن مرور دستورالعمل‌ها و زمان بندی مراحل انتخابات بر حرکت دقیق و کامل اعضای هیئت نظارت در مسیر قانون تاکید کردند.

طبق قانون، نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا بر عهده مجلس شورای اسلامی است.

علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک خنداب و کمیجان و رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات استان مرکزی در این نشست گفت: در استان مرکزی سه نفر از نمایندگان مجلس اعضای هیئت عالی نظارت بر انتخابات هستند و از هر شهرستان هم ۵ نفر عضو این هیئت هستندو در آینده نزدیک اعضای هیئت نظارت بخش‌ها هم در شهرستان‌ها انتخاب و منصوب می‌شوند.

او اضافه کرد: هیئت عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا نظارت را در دو بخش بررسی و تایید صلاحیت‌ها با استعلام از مراجع قانونی و همچنین نظارت بر روند برگزاری انتخابات تا اعلام نتایج را برعهده خواهند داشت.

حجت الاسلام سبزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی و عضو هیات عالی نظارت بر انتخابات استان مرکزی هم گفت: در فرآیند بررسی صلاحیت‌ها نباید به هیچ وجه سلایق شخصی حزبی و جناحی مورد توجه قرار گیرد..

احمدی بیغش نماینده مردم شازند د رمجلس و عضو هیئت عالی نظارت بر انتخابات استان هم از مردم خواست تا با حضور پرشور و حداکثری در پای صندوق‌های رای، مشارکت عمومی ملت ایران را به نمایش بگذارند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.