فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد؛

اجرای طرح ضربتی پلیس در مناطق آلوده و جرم خیز شهر ایلام

سرهنگ القاصی مهر گفت: در اجرای طرح ضربتی پلیس در مناطق آلوده و جرم خیز شهر ایلام، بیش از ۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

سرهنگ دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: در ادامه روند پاکسازی مناطق آلوده و مبارزه بی امان با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر در شهر ایلام، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری ماموران انتظامی شهرستان ایلام و تعامل با دستگاه قضائی ، طرح ضربتی پلیس در مناطق آلوده و جرم خیز شهر ایلام را به مرحله اجرا درآوردند.

او افزود: کارآگاهان پلیس ، پس از انجام کار‌های اطلاعاتی و شناسایی نقاط آلوده و پاتوق‌های فروش و مصرف مواد مخدر، ۱۶ نفر از فروشندگان مواد مخدر و یک سارق را دستگیر و ۴ دستگاه خودروی سواری را متوقف و روانه پارکینگ کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام، ادامه داد: در بازرسی از پاتوق‌های شناسایی شده ، مقدار ۷ کیلو و ۲۰۰ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

او اظهار کرد: در راستای مطالبات مردمی ، اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد جدی با قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر به صورت شبانه روز در دستور کار مجموعه انتظامی استان ایلام قرار دارد.

 القاصی مهر با بیان اینکه این فعالیت قاچاقچیان مغایر با سلامت جامعه و موجب فروپاشی خانواده‌ها و جوانان می‌شود ، بیان کرد: از شهروندان خواستاریم تا هرگونه فعالیت فروشندگان مواد مخدر را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.