۱۰ اسفند مهلت ارسال آثار جشنواره عکس محیط زیست

افشین بختیار، علی مهاجران و علی ثقفی داوران دومین جشنواره عکس و فیلم محیط زیست استان همدان هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، آقاخانی، مدیر اجرایی دومین جشنواره عکس و فیلم محیط زیست همدان گفت: افشین بختیار سابقه ۵ دهه عکاسی و داوری در موضوعات طبیعت، معماری، مردمی، صنعتی و هوایی از ایران و میراث فرهنگی و آثار باستانی دارد و از این استاد عکاسی بیش از ۶۵ جلد کتاب نفیس ایران‌شناسی چاپ شده است.

آقاخانی افزود: علی مهاجران، از عکاسان برجسته محیط زیست و حیات وحش کشور، مؤسس بانک ملی تنوع زیستی کشور، مجری طرح تهیه شناسنامه عکاسان حیات وحش کشور، داور بسیاری از جشنواره‌های عکاسی و مدرس رسمی دوره‌های عکاسی طبیعت و حیات وحش در ایران است که تاکنون از وی بیش از ۱۲ جلد کتاب در زمینه‌های تهیه اطلس‌های متعدد جانوران، تالاب‌ها و طبیعت گردی منتشر شده است.

او ادامه داد: علی ثقفی عکاس فعال حیات وحش و طبیعت ایران از استان همدان است که در اولین دوره جشنواره عکاسی محیط زیست استان، رتبه نخست را کسب کرد و در ثبت تصاویر و معرفی طبیعت و حیات وحش استان همدان در سال‌های اخیر نقش پر رنگی داشته است. وی داور مسابقه ملی عکاسی محیط زیست بوده است.

آقاخانی بیان کرد: عکاسان و علاقه‌مندان به عکاسی و فیلم برداری از طبیعت برای ارسال آثار خود در بخش‌های مسابقه اصلی عکس، عکس تلفن همراه، عکس ویژه محیط‌بانان، فیلم یک دقیقه‌ای حرفه‌ای و فیلم یک دقیقه‌ای تلفن همراه تا ۱۰ اسفند ماه فرصت دارند.

او گفت: محور‌های این جشنواره رابطه انسان و تالاب با دو موضوع تعامل‌ها و تعارض ها، حیات وحش زیستگاه‌های آبی، گردشگری تالاب و زیستگاه‌های آبی، جوامع محلی تالاب و چشم انداز‌ها و زیبایی‌های تالاب و زیستگاه‌های آبی است.

آقاخانی اظهار داشت: برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با دبیرخانه جشنواره به شماره ۰۸۱۳۴۲۳۸۶۸۵ و یا وبگاه www.hamedan.doe.ir ارتباط بگیرید.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.