صوت جنجالی که علت مبتلا شدن علی انصاریان و مهرداد میناوند به کرونا را فاش کرد

درتازه‌ترین صوتی که از مرحوم علی انصاریان به تازگی منتشر شده است او به نحوه ابتلا به ویروس کرونا خود و مرحوم مهرداد میناوند اشاره می‌کند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ،  مرگ علی انصاریان و مهرداد میناوند دو فوتبالیست پیشکسوت پرسپولیس در فاصله یک هفته در ایام بهمن ماه بر اثر ابتلا به کرونا سوالات زیادی را برای طرفداران آن‌ها و مردم به وجود آورد که با گذشت چند هفته از آن ماجرا هنوز نقل قول‌های بسیاری مبنی بر چگونگی ابتلای آن دو چهره محبوب ورزشی به کرونا و منشاء آلوده شدن آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی منتشر و بحث می‌شود.


بیشتربخوانید


بر این اساس به تازگی صوتی از مرحوم علی انصاریان در شبکه‌های مجازی منتشر شده که ظاهرا بعد از ابتلای او و مرحوم مهرداد میناوند به کرونا، علی انصاریان به منشاء آلودگی و شخص ناقل کرونا در برنامه تلویزیونی اشاره داشته و عامل ابتلای میناوند و خود را به ویروس کرونا معرفی می‌کند.

پیکر مرحوم علی انصاریان، صبح پنجشنبه ۱۶ بهمن ماه ۹۹ در بهشت زهرا با حضور ورزشکاران و هنرمندان و جمع زیادی از دوست‌داران زنده‌یاد به خاک سپرده شد. یک هفته قبل از آن هم پیکر مرحوم مهرداد میناوند در بهشت زهرا در میان اشک و اندوه هوادارانش به خاک سپرده شده بود.

منبع: رکنا

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۷ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
مگه اینا تافته جدا بافته بودن این همه عزیز از دست دادیم اینام رفتن حالا چ فرقی میکنه چطور و چرا گرفتن
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۷:۴۲ ۰۸ اسفند ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
هر روز توی کشور داره جان بسیاری از مردان و پدران و زنان و مادران و کودکان و نوجوانان و جوانان این کشور توسط کرونای منحوس گرفته می شود بخاطر اینکه ملت خودشون رو موظف به رعایت مجدانه دستورالعملهای ایمنی بهداشتی نمی کنند و رعایت هم نمی کنند یا زیاد براشون اهمیت نداره رعایت کردن دستورالعملهای ایمنی بهداشتی ، هر از گاهی عمل می کنند هر از گاهی عمل نمی کنند همین دو مرحوم فوتبالیست ملی پوش کشورمان که بخاطر کرونا از دنیا رفتند بخاطر سهل انگاری و ساده انگاری و در رعایت نکردن اصول ایمنی بهداشتی فردی و اجتماعی مرحوم شدند بنابر این اول ایمنی و بهداشت بعد کار با حفظ محیط زیست سالم . سلامت باشید روز پدر و روز مرد بر تمامی پداران و مردان خردمند و بصیر و مسئولیت پذیر و مهربان و با ایمان مبارک باد . روح درگذشتگان پدران و مردان خوب مومنین هم قرین رحمت و شاد باد .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا
۱۱:۵۵ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
روحشان شاد خدا به خانوادهایشان خیلی صبر بده افتخار ایران بودن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۱ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
الان گفتن این حرفا وقتی که دیگه بین ما نیستن فایده نداره
بیخیال بشید لطفا و فکر و نظارتی رو برنامه ها داشته باشید‌ تا از فاجعه های دیگه جلوگیری کنید. الان دو هفته که از این حرفای فاصله گذاری داشتن و رعایت میکردن و اینا دیگه گذذشته و متاسفانه نمیشه کاریش کرد مگر نظارت روی برنامه ها داشته باشید فقط همین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
الکی جو ندین اونا که مردن خدا رحمتشون کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۲ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
من یه توضیح بدم یسری شاید بد متوجه بشن چون من بار دوم متوجه شدم
این صوت برای وقتی هست که مهرداد❤ حالش بد میشه و کروناش مثبت میشه دیگه، چون علی❤❤داره میگه مهرداد حالش خیلی بد بوده و نمیتونسته حرف بزنه و احتمال میدیم جفتمون از توی برنامه گرفته باشیم
اینو نوشتم چون چندجا دیدم اشتباه فهمیدن انگار مهرداد حالش تو برنامه بد بوده و علی❤داره روز برنامه رو میگه
اینکه جفتشون از کی گرفتن دیگه مهم نیست چون دیگه بین ما نیستن و این از همه دردناکتره و این حرفا جز اینکه داغ خونواده و طرفداراشونو زیادتر کنه فایده دیگه ایی نداره،، من چندین نفرو میشناسم انسان های به شدت تمیز و وسواسی بودن که کرونا گرفتن و یکیشونم فوت شد، اینکه کسی کرونا میگیره نشونه این نیست آدم سهل انگاریه و براش مهم نیست نه! اینایی که این مدلین خیلی کمن و فکر میکنم هممون دیدم که میگن من به کرونا اعتقاد ندارم یا دور هم پارتی و مهمونی میگیرن که من خودم چند شب پیش تو محلمون دیدم ، سهل انگار و بی توجه به این افراد میگن و هر کی کرونا بگیره سهل انگار و بی توجه نیست! من کسی رو میشناسم که الانم فوت کردن که خیییلی رعایت میکردن اما یه روز یه همکاری برای عرض سلام میرسه خدمتشون که اون ناقل بودن و (بی علامت) و متاسفانه ایشون فوت میکنن،، اینا رو گفتم که بگم یکم دیدتون رو عوض کنید و هرکی کرونا داره رو نگید بی توجه و سهل انگار بوده یا هر چیز دیگه ، ممکنه خدایی نکرده برای هر کدوممون پیش بیاد، اینا کلمات قشنگی نیستن..
ببخشید پرحرفی کردم اما دلم نیومد یجا اینارو نگم تا بیشتر هوای همو داشته باشیم
روح علی عزیز❤❤و مهرداد عزیز❤شاد باشه که همیشه خواستن دل مردمو شاد کنن ولی الان داغونمون کردن مخصوصا خونواده و طرفداراشونو‌.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۲ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
هردوشون اونجا از یکی گرفتن احتمال زیاد چون تو مدت زمان کم حال هردوشون بد میشه
خیلی سخته دوتا انرژی مثبت و حال خوب کن اینجوری... خدا به خانوادشون صبر بده
Iran (Islamic Republic of)
ماسک بزنید
۱۹:۴۹ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
سلام
از کجا معلوم این صوت مال آقای علی انصاریان باشه و ساختگی نباششششششه ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!
از دست دادن این عزیزان باید درس عبرتی باشد تا همه‌ ی ما بیشتر رعایت کنیم و ماسک بزنیم .
کرونا با هیچ کس شوخی نداره و پیر و جوان و.......نمیشناسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۶ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
من فیلم پشت صحنه رو دیدم گفتن تا قبل شروع برنامه هر دوتاشون ماسک داشتن حتی وقتی تو استودیو بودن و فقط برای ضبط دراوردن مثل بقیه برنامه های روتین دیگه که جلوی دوربین ماسک رو درمیارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۶ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
بمیرم براش
کاش هیچ وقت اون برنامه نمیرفت
برنامه ایی که همینطوری مهمون دعوت میکنن و نه تست میگیرن نه تب سنج میگیرن باید درشو گِل گرفت
خودشون گفتن تا قبل اینکه جلوی دروبین برن ماسک داشتن و جلوی دروبین دراوردن(مثل همه برنامه های دیگه) اگه یه روز قبلش ازشون تست میگرفتن این اتفاق نمیفتاد و هم مهرداد زودتر میفهمید هم علی کرونا نمیگرفت ، بالاخره علی هم خیلی رعایت میگرده وگرنه خیلی وقت پیش کرونا میگرفت
خیلی ناراحتت کننده بخدا آدم نمیدونه چی بگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
در ادامه کامنت بالام..البته معلوم نیست مهرداد میناوند اون موقع داشته که بخوان از هم بگیرن اما احتمال خیلی زیاد جفتشون اونجا گرفتن از یکی..
خدا رحمتشون کنه
دلم براشون الخصوص علی خیلی تنگ شده ، برای استوریا و پستا و مامانم گفتناش..
خدا به خونوادشون صبر بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
تست های سریع رو برای هر دورهمی باید بگیرند
نباید کسی رو در آغوش بگیریم
نباید فاصله هامون کم باشه
باید حتماً ماسک بزنیم. من که دو تا ماسک می زنم
توی خوردن هم دقت کنید. هر چیزی رو نخورید
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۳:۰۳ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
اگه مرحوم میناوند مسئولیت اجتماعیش را رعایت کرده بود و خودش را قرنطینه کرده بود و سریعا در یکی از بیمارستانهای کرونایی خودش را بتی و قرنطینه کرده بود و درمانش را سریعشروع کرده بود اان شاید خود میناوند هم زنده بود و بیماری را به انصاریان مرحم وا نداده بود الان مرحوم علی انصاریان ناکام زنده بود و باز اگر خود علی انصاریانم رعایت تومامی موارد ایمنی بهداشتی فردی و اجتماعی را کرده بود هرگز کرونا نمی گرفت و الان زنده و سرحال بود اشتباه هم از طرف مرحوم میناوند بوده هم از طرف مرحوم انصاریان بوده که رعایت نکردند تمامی موارد اصول ایمنی و بهداشتی فردی و اجتماعی و حد فاصله فیزیکی را . روحشان شاد باد و قرین رحمت الهی باد . درس عبرتی باشد برای آنان که کرونای منحوس را جدی نمی گیرند سهل انگاری ساده انگاری و ولنگای می کنند نصبت به ویروس منحوس کرونا . والسلام و صلوات التمس دعا و التماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۳ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
چرت نگو لطفا
فیلمش هست که اینا تا قبل اینکه جلوی دوربی برن ماسک داشتن
بعدشم اینهمه برنامه تلویزیونی برگزار میشه که همه کیپ به کیپ هم میشینن و ماسکم جلوی دوربین نمیزنن که طبیعیه
لطفا اول تحقیق کنید بعد حرف بزنید
اخه فقط بلدین قضاوت کنید؟؟
علی هم بخاطر مادرش خیلی خیلی رعایت میکرده اما بخاطر یه برنامه همه چی زیر و رو شد
بس کنید
فقط کامنت نذارید شماها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
چی برای خودت میبری و میدوزی؟؟؟ و الکی مینویسی سهل انگاری؟؟؟ مگه تو زندگی اونا بودی؟؟ اینکه گیریم مارداد داشته به علی بدبخت چه؟؟ مثل همه برنامه های دیگه تی وی کنار هم نشستن ، شما تی وی میبینی؟؟؟؟در ضمن اگه ادمایی بودن که سهل انگاری میکردن و اهل رعایت نبودن خیلی وقت پیش کرونا میگرفتن نه بعد یک سال از شیوع کرونا،، بسه باو تمومش کنید
رو اعصابه این حرفا بخدا انگار تو زندگی این و اونن که قضاوت میکنن دائم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
سهل انگاری؟:)
شما یکم برنامه های تلویزیون رو نگاه کن اینجوری باشه همه در حال سهل انگاری هستن..
ایراد این بود که اول ازشون تست نگرفتن:) اینجوری اگه میگرفتن این اتفاق برای علی نمیفتاد..
خواهشا قضاوت هم نکنید، اگه دوتاشون آدمای سهل انگاری بودن قطعا خیلی وقت پیش میگرفتن پس قضاوت نکن گلم و قلب ادمو با این حرفا به درد نیارید لطفا..
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۷:۲۳ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
اگه مرحوم میناوند مسئولیت اجتماعیش را رعایت کرده بود و خودش را قرنطینه کرده بود و سریعا در یکی از بیمارستانهای کرونایی خودش را بستری و قرنطینه کرده بود و درمانش را سریع شروع کرده بود الان شاید خود میناوند هم زنده بود و بیماری را به انصاریان مرحم وا نداده بود الان مرحوم علی انصاریان ناکام زنده بود و باز اگر خود علی انصاریانم رعایت تمامی موارد ایمنی بهداشتی فردی و اجتماعی را کرده بود هرگز کرونا نمی گرفت و الان زنده و سرحال بودند اشتباه هم از طرف مرحوم میناوند بوده هم از طرف مرحوم انصاریان بوده که رعایت نکردند تمامی موارد اصول ایمنی و بهداشتی فردی و اجتماعی و حد فاصله فیزیکی را . روحشان شاد باد و قرین رحمت الهی باد . درس عبرتی باشد برای آنان که کرونای منحوس را جدی نمی گیرند سهل انگاری ساده انگاری و ولنگای می کنند نصبت به ویروس منحوس کرونا . والسلام و صلوات التمس دعا و التماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
مهدی پرسپولیسی
۲۲:۰۳ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
یه حسی ناخودآگاه به من الهام شد انگار خود علی انصاریان این متن اعتراضی رو نوشته!!!
ماشالله به شما و جواب دندان شکن شما..چرت نگو شما عالی بود..لایک!