بهره مندی ۶۵۰ هزار داوطلب از آموزش‌های هلال احمر

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال ۶۵۰ هزار نفر در استان از آموزش‌های همگانی هلال احمر بهره مند شده اند.

حسینی معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: ارائه آموزش‌های همگانی اعم از اطلاع رسانی عمومی، آگاه سازی، دوره‌های مبتنی بر نیاز محلی، انتقال پیام‌های آموزشی و حساس سازی جامعه به ۶۵۰ هزار نفر از جمله اقدامات انجام شده است.

او برگزاری ۷۹ دوره پیرامون آموزش‌های کمک‌های اولیه و مهارت‌های داوطلبی را از دیگر اقدامات انجام شده دانست و افزود: هزار و ۳۰۵ نفر آموزش‌های ارائه شده در این دوره‌ها را فرا گرفته اند.

حسینی ارائه آموزش‌های تخصصی امداد و نجات به ۳۱۰ نفر، ارائه ۸۵ دوره آموزش همگانی خانه‌های هلال و برگزاری دوره‌های تربیت مربی پایه داوطلبی برای ۲۱۷ نفر را از دیگر اقدامات انجام شده در امسال دانست.


بیشتر بخوانید


معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان بیان کرد: ارائه آموزش کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح به دو هزار و ۱۴۹ نفر و ارائه آموزش‌های مرتبط با کرونا هم از جمله اقدامات ۱۱ ماهه امسال است.

او با اشاره به آموزش‌های مرتبط با کرونا اظهار کرد: تهیه ۲۲ عنوان پوستر آموزشی با موضوعات پیشگیری و مقابله با کرونا و تهیه ۱۳ کلیپ و موشن گرافی و انتشار از شبکه‌های اجتماعی از جمله اقدامات انجام شده است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.