نجات نوزاد ۲ روزه از خفگی با راهنمایی تلفنی پرستار

نوزاد ۲ روزه‌ای که دچار انسداد مجاری تنفسی شده بود با راهنمایی پرستار واحد ارتباطات این مرکز و کمک مادرش از خفگی نجات یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمد حیدری رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: امروز سوم اسفند ۹۹ نوزاد دو روزه‌ای که دچار انسداد مجاری تنفسی شده بود با راهنمایی پرستار واحد ارتباطات این مرکز و کمک مادرش از خفگی نجات یافت.

او افزود: به دنبال تماس با تلفن ۱۱۵ مبنی بر انسداد مجاری تنفسی در حین شیر خوردن، بلافاصله کارشناسان مرکز پیام اورژانس بعد از اخذ آدرس یک دستگاه آمبولانس به منزل بیمار اعزام کردند.


بیشتر بخوانید


حیدری اضافه کرد: در همین بازه زمانی کارشناس پرستاری مرکز ارتباطات، ضمن برقراری تماس و تا زمان رسیدن آمبولانس، با راهنمایی و آموزش پدر و مادر نوزاد، موفق به برطرف کردن انسداد مجاری تنفسی وی و نجاتش از خفگی شد.

او ادامه داد: از پرستاران واحد تریاژ تلفنی مرکز اورژانس قدردانی می‌کنیم و از مردم درخواست داریم، هنگام تماس با تلفن ۱۱۵ ضمن حفظ آرامش به توصیه پرستاران مرکز پیام دقیقاً عمل کرده و با این کار در حفظ جان بیمار خود کمک کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار