سرپرست اداره خدمات الکترونیک آب و فاضلاب استان یزد گفت: تمامی خدمات آب و فاضلاب به مشترکان استان از طریق شماره تلفن ۱۲۲ ارائه می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، احمد سرتیپ زاده، سرپرست اداره خدمات الکترونیک مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان یزد گفت: برای سهولت و کاهش مراجعات مشترکان، همه مراحل خدماتی تنها با برقراری تماس با شماره تلفن ۱۲۲ ثبت و قابل پیگیری است.

او افزود: در این فرآیند درخواست متقاضیان توسط کارشناسان دفتر خدمات الکترونیک مشترکین ثبت و پس از بررسی شرایط و مدارک جهت انجام درخواست بلافاصله به صورت برخط (آنلاین) به امور یا شهر مرتبط ارجاع داده می‌شود.

سرپرست اداره خدمات الکترونیک مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان یزد در خصوص لزوم ارائه برخی مدارک و مستندات به آبفا در برخی درخواست‌های مشترکان گفت: برای ارسال مدارک جهت انجام امور نیازی به حضور در شرکت نبوده و به صورت الکترونیکی دریافت و رسیدگی می‌گردد.

او در پایان افزود: ارائه خدمات غیرحضوری آبفای استان یزد علاوه بر تلفن ارتباطی ۱۲۲ از طریق میزخدمت الکترونیک سایت شرکت آبفا به نشانی https://abfayazd.ir فراهم است.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.