راه اندازی صفحه پویش ملی شنبه‌های آموزشی در سایت شهرداری یزد

معاون شهرداری یزد گفت: بارگذاری محتوای آموزشی تخصصی در حوزه‌های مدیریت پسماند، بازآفرینی شهری، آتش نشانی، و منابع طبیعی انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مجید بیکی، معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری یزد گفت: به منظور تحقق وظایف و ماموریت‌های شهرداری و با هدف بهره گیری از ظرفیت‌های موجود فضای مجازی برای ارتقاء سطح دانش شغلی و علمی کارکنان شهرداری و همچنین شورا‌های اسلامی شهر و روستا و شهروندان، مدیریت تحول و توسعه شهرداری اقدام به بارگذاری مطالب "پویش ملی شنبه‌های آموزشی" کرد.

او افزود: در این پویش ملی هر هفته محتوا‌های آموزشی مورد نیاز جامعه هدف در سایت شهرداری یزد بارگذاری می‌شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری یزد اظهار داشت: این برنامه با هدف ایجاد انگیزه در یادگیری و عزم و اراده برای فراگیری در جامعه هدف، ارائه آموزش‌های کوتاه و فشرده، بهره‌گیری از ظرفیت دنیای مجازی و بستر‌های جدید آموزشی، تلاش برای فراگیر شدن برنامه‌های آموزش، هم‌افزایی و به‌اشتراک‌گذاری تجارب شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با رویکرد آموزش‌های کاربردی است.

این مسئول اضافه کرد: گسترش سطح پوشش آموزش‌ها و برآورده کردن نیاز‌های آموزشی متعدد و متنوع جامعه هدف و همچنین صرفه جویی در هزینه‌های آموزشی با توجه به شرایط موجود است.

او بیان کرد: محتوا‌های آموزشی شامل: "آنچه باید یک آتش نشان بداند" ۴۵ شماره، "آموزه‌های بازآفرینی شهری پایدار" ۳۲ شماره، "آموزه‌های مدیریت پسماند" ۲۹ شماره و "آموزه‌های منابع طبیعی پایدار" ۲۷ شماره، آموزه‌های محیط زیست ۷ شماره، آموزه‌های مدیریت روستایی ۱۹، آموزه‌های شهرسازی ۱ مورد جمعاً ۱۶۰شماره تهیه و در سایت بارگذاری شده و شنبه هر هفته آموزش‌های جدید نیز بارگذاری می‌شود.

بیکی در ادامه گفت: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته در هفته‌های آینده ضمن تداوم تهیه محتوا‌های آموزشی فوق الذکر، در حوزه‌های محیط زیست، گردشگری و حوزه تخصصی دهیاری ها، محتوا‌های جدید تهیه خواهد شد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار