تیم‌های والیبال پاس گرگان و مس رفسنجان لیگ برتری شدند

تیم‌های پاس گرگان و مس رفسنجان با کسب دومین پیروزی در مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک مردان، سهمیه لیگ برتر والیبال در سال ۱۴۰۰ را دریافت کردند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله نیمه‌نهایی بیست و نهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، از روز جمعه یکم اسفندماه به میزبانی خانه والیبال تهران آغاز شده است.

در این مرحله تیم‌های مس رفسنجان، ایرانشید چالوس، پاس گرگان و عقاب ملل اردبیل برای صعود به دیدار نهایی و یا رده‌بندی لیگ دسته یک مردان سال ۹۹ به مصاف یکدیگر می‌روند که تیم‌های پاس گرگان و مس رفسنجان با شکست حریفان خود در دور رفت (جمعه یکم اسفندماه)، تنها یک گام تا کسب سهمیه لیگ برتر سال آینده فاصله داشتند.

دیدار‌های دور برگشت این مرحله امروز (یکشنبه) برگزار شد و تیم‌های پاس گرگان و مس رفسنجان با شکست حریفان خود، ضمن صعود به دیدار نهایی این رقابت‌ها، سهمیه حضور در لیگ برتر سال ۱۴۰۰ به دست آوردند.

در نخستین مسابقه امروز، تیم‌های ایرانشید چالوس و پاس گرگان به مصاف یکدیگر رفتند که پاسی‌ها با شکست سه بر دو حریف، بیستمین برد متوالی خود در این رقابت‌ها را جشن گرفتند و بدون شکست به دیدار نهایی لیگ دسته یک مردان راه یافتند.


بیشتر بخوانید


ایرانشید در ست‌های اول و دوم با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۵ به پیروزی رسید، اما در ست‌های سوم تا پنجم به ترتیب با امتیاز‌های ۲۶ بر ۲۴، ۲۵ بر ۲۰ و ۱۵ بر ۷ مغلوب پاس گرگان شد و با توجه به پذیرش دو شکست متوالی از راه‌یابی به دیدار نهایی این رقابت‌ها بازماند تا در مرحله نهایی برای کسب مقام سومی به میدان برود.

این مسابقه دو ساعت و ۲۵ دقیقه طول کشید و محمدرضا هادیان و مرتضی مشهدی به عنوان داوران اول و دوم، این دیدار را قضاوت کردند.

در دیگر مسابقه دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ دسته یک مردان، تیم‌های عقاب ملل اردبیل و مس رفسنجان به مصاف یکدیگر رفتند که نماینده رفسنجان در سه ست متوالی و با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۵، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۸ به پیروزی رسید و به دیدار نهایی لیگ دسته یک راه یافت.

وحید پورکاشیان و مرتضی علایی داوران اول و دوم این مسابقه بودند که به مدت ۸۶ دقیقه طول کشید.

بدین ترتیب در مرحله نهایی لیگ دسته یک مردان سال ۹۹ که به صورت متمرکز و دو برد از سه بازی برگزار خواهد شد، تیم‌های پاس گرگان و مس رفسنجان برای کسب مقام قهرمانی به مصاف یکدیگر می‌روند و تیم‌های ایرانشید چالوس و عقاب ملل اردبیل برای مقام سومی با یکدیگر روبرو خواهند شد.

میلاد تقوی دبیر فدراسیون والیبال دیدار‌های دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ دسته یک مردان در خانه والیبال تهران را از نزدیک نظاره‌گر بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار