۲۳۴ زندانی جرائم غیرعمد در چهارمحال و بختیاری نیازمند کمک خیران

مدیر ستاد دیه چهارمحال و بختیاری گفت: درحال حاضر ۲۳۴ زندانی جرائم غیرعمد با ۸۰ میلیارد تومان بدهی چشم‌انتظار کمک خیران هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید صیادی مدیر ستاد دیه چهارمحال و بختیاری در جلسه علنی شورای اسلامی با بیان اینکه ستاد دیه در راستای کمک به زندانیان جرایم غیرعمد فعالیت می‌کند، اظهار داشت: امسال تاکنون ۱۳۴ زندانی جرایم غیرعمد با ۲۱ میلیارد تومان بدهی آزاد شدند که از این مجموع بدهی ۹میلیارد تومان آن را شاکی گذشت کرده و ۴ میلیارد تومان بلاعوض و ۳.۵ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

او با بیان اینکه برای کمک به نیازمند واقعی تحقیقات انجام و برای آزادی زندانی نیازمند تلاش می‌شود، افزود: در ماه رمضان پارسال در جشن گلریزان حدود ۳۷۰ میلیون تومان کمک شده است.


بیشتر بخوانید


صیادی اضافه کرد: در حال حاضر ۲۳۴ زندانی با ۸۰ میلیارد تومان بدهی چشم‌انتظار کمک خیران هستند تا بتوانیم علاوه بر طول سال، در جشن گلریزان ماه رمضان سال آینده برای آزادی این افراد مبالغی جمع‌آوری کنیم.

او ادامه داد: با توجه به اینکه در آستانه شب عید هستیم توزیع بسته‌های حمایتی بین خانواده زندانیان در دستور کار قرار دارد و همایش همیاران دیه با حضور خیران نیز جهت کمک به آزادی زندانیان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.