کرونا در شادگان افسار پاره کرد

مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان از افزایش چشمگیر مراجعه به مراکز بهداشتی و درمانی و موارد مثبت کرونا در این شهرستان خبر داد.

افشین دریانبرد مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان درخصوص آخرین وضعیت شیوع کووید ۱۹ در این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: آمار مراجعه به مراکز بهداشتی و درمانی و موارد مثبت کرونا در حال افزایش است.

او با ابراز تاسف از برخورد مردم با این بیماری و هشدار‌هایی که بار‌ها از سوی خادمان حوزه سلامت ارائه می‌شود، افزود: با توجه به شیوع کرونای انگلیسی در خوزستان، وضعیت فعلی بسیار نگران کننده است.

دریانبرد اظهار داشت: علیرغم هشدار‌های جدی و اعلام آمار ابتلا به کرونا و مرگ و میر ناشی از آن همچنان شاهد برگزاری مراسم غیرضروری از جمله؛ عروسی، فاتحه خوانی، دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی و ... هستیم و همین سهل انگاری‌ها و ساده انگاری‌ها درخصوص کرونا ویروس زمان وقوع پیک چهارم را نزدیک‌تر کرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان با اشاره به گذشت یک سال از شیوع ویروس کرونا در کشور و ایجاد روز‌های بسیار سخت و طاقت فرسا برای کادر بهداشت و درمان بیان کرد: از مردم خواهشمندیم با مدافعان سلامت همکاری کرده و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و پایبندی به شیوه نامه‌های بهداشتی اندکی از بار سنگینی که بر دوش کادر درمانی است بردارند و به حفظ سلامت خود و جامعه کمک کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.