کمالوند در شاهین ماندنی است؟

در حالی که کمالوند خداحافظی خود از تیم شاهین شهرداری بوشهر را در فضای مجازی اعلام کرده بود، مدیرعامل باشگاه اعلام کرد که او از تیم جدا نشده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فراز کمالوند دیروز در صفحه خود در فضای مجازی نوشت که از تیم شاهین شهرداری بوشهر به علت اینکه «باشگاه هم اکنون شرایط رسیدن به آن وضعیت مطلوب را به دلایل مختلف نمی تواند ایجاد کند»، جدا می‌شود.

او که از سوم آبان هدایت تیم شاهین شهرداری بوشهر را در لیگ دسته اول فوتبال بر عهده گرفته بود دیر بسته شدن تیم و نبود امکان جذب بازیکن را یکی از مشکلات این تیم می‌دانست.

کمالوند اما چندی پیش امیدوارانه گفت در نقل و انتقالات نیم‌فصل چند بازیکن خواهیم گرفت  تا  تیم به سمت بالای جدول سوق داده شود.

اما دیروز او گفت که می‌خواهد از شاهین برود.


بیشتر بخوانید


هر چند  مدیرعامل شاهین شهرداری بوشهرمی‌گوید: کمالوند از تیم جدا نشده و یکشنبه(دیروز) در تمرین ریکاوری بوده است.

سعید مسیگر به خبرگزاری تسنیم گفته است، ناراحتی این مربی هم به‌ علت کیفیت بازی تیم بود. با هماهنگی که داریم به آقای کمالوند گفتیم خودش با چند بازیکن صحبت کند.

او، با بیان اینکه با شهردار بوشهر هم برای رسیدگی به باشگاه شاهین جلسه داشته است، عنوان کرده است: تاکنون ۳۰ تا ۴۰ درصد قرارداد اعضای تیم پرداخت شده است و روز‌های آینده نیز بخشی از مبالغ قرارداد بازیکنان پرداخت و بودجه بازیکنان مد نظر کادر فنی را هم تأمین می‌شود.

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در پاسخ به این پرسش که آیا کمالوند می‌تواند از شاهین جدا شود یا خیر، بیان کرد: مربیان که قاعده خاصی برای جدایی ندارند و با یک پیامک می‌توانند استعفا کنند. این هم ارتباطی به مطالبات مربی ندارد و ما سر وقت به تعهدات عمل کردیم. کارمان را دیر آغاز کردیم و بازیکنان کمی بدون تیم مانده بودند. کمالوند هم انرژی خود را گذاشت و جایگاه بدی در جدول نداریم.

مسیگر با اشاره به اینکه شاهین شهرداری بوشهر در جایگاه هشتم جدول لیگ یک قرار دارد، گفته است: شش امتیاز با صدر جدول فاصله داریم که این فاصله با جذب بازیکنان خوب قابل جبران است.

او، درباره شایعاتی مبنی بر مذاکره کمالوند با مدیران باشگاه آلومینیوم اراک هم بیان کرده است: وقتی یک مربی باکیفیت دارید، شایعات درباره تیم‌های بدون مربی زیاد می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.