اتوبوس‌های بوشهر نو می‌شوند/ حمایت همه جانبه شورا و شهرداری از تیم شاهین

رئیس و سخنگوی شورای شهر بوشهر از نوسازی ۲۰ دستگاه اتوبوس فرسوده ناوگان حمل و نقل عمومی شهر بوشهر خبر داد.

 

 

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، داریوش پوربهی رئیس وسخنگوی شورای شهر بوشهر در جمع خبرنگاران گفت: وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی شهر بوشهر مناسب نیست و نوسازی این ناوگان یکی از مطالبات ما است، که در همین مدت حضور در شورا، اقداماتی برای ساماندهی این وضعیت صورت گرفته است.

او افزود: از همین رو به منظور رفاه حال شهروندان با لایحه شهرداری برای عقد تفاهم نامه‌ای بین سازمان برنامه بودجه، صندوق کارآفرینی امید و شهرداری موافقت شد تا چهار میلیارد تومان وام برای نوسازی ۲۰ دستگاه اتوبوس مستهلک دریافت شود.

به‌روزرسانی پرونده‌های کمیسیون ماده صد

حیدر رفاهی عضو شورای شهر بوشهر نیز در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی شورا گفت: در نشست کمیسیون‌ مالیاتی قرار بود برای سال آینده پی منطقه‌ای صد درصد افزایش یابد اما با رایزنی‌های که داشتیم این افزایش به ۳۰ درصد کاهش پیدا کرد تا مشکلات شهروندان کمتر شود.

او ادامه داد: به دلیل برگزار نشدن جلسات کمیسیون‌ ماده ۱۰۰ در بازه‌ زمانی خاص و در این کمیسیون، باعث گلایه شهروندانی شده بود که در این کمیسیون پرونده‌ داشتند.

این عضو شورای شهر بوشهر افزود: با همت همکاران در شهرداری به ویژه حوزه شهرسازی و انتقال پرونده‌ها به شهرداری منطقه یک برای تسریع در بررسی، در سه ماهه‌ اخیر ۱۸ جلسه برگزار کردیم و همه پرونده‌ها در کمیسیون بدوی به صفر رسید و امیدواریم با توجه به میزان بیشتر پرونده‌ها درمنطقه دو به زودی شاهد صفر شدن این پرونده‌ها در کمیسیون بدوی این منطقه نیز باشیم.

رفاهی همچنین عنوان کرد: شهروندان زیادی از تاریکی کوچه‌های بوشهر گلایه‌مند هستند و شاهد سرقت‌های در کوچه‌های تاریک بوده ایم که از اداره برق درخواست داریم موضوع روشنایی معابر در دستور کار خود قرار دهد.

همراهی شوراى شهر و شهردار با تیم شاهین

نایب رئیس شورای شهر بوشهر هم در نطق پیش از دستور خود در جلسه شورا گفت: شوراى شهر و شهردار بیشترین همراهی را برای حمایت از تیم شاهین شهرداری بوشهر داشته‌اند و هدف ما صعود تیم به لیگ برتر بوده است.

مهرزاد آسایش ادامه داد: در اولین روز‌های تشکیل شوراى شهر بودجه ۷ میلیارد تومانى برای امسال تیم شاهین مصوب کردیم و در همه بازی‌ها بیشتر اعضا حاضر بودند و همیشه حامی تیم بوده ایم.

او با توجه به انتشار خبر استعفای فراز کمالوند بیان کرد: ضمن قدردانی از او، امیدواریم مربی جذب شود که در شان نام و جایگاه شاهین باشد و به طور قطع شورا و شهردار حمایت خود را همچنان ادامه خواهد داد تا شاهد تداوم نتایج خوب تیم در مسابقات باشیم.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.