شرکت برق استان یزد پیشرو در پاسخگویی به شهروندان

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: توزیع برق استان نخستین شرکت پیشرو در تهیه نرم افزار سامانه جامع ارتباط با مشتری در سطح وزارت نیرو است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علی جم، سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: برقراری تعامل آسان مردم و دولت و پاسخگویی به مطالبات شهروندان از جمله اقدامات ارزشمند سامانه الکترونیکی مردم و دولت به شمار می‌رود.

او راه اندازی سامانه جامع ارتباط با مشتری (CRM) و زیر سسیتم سرآمد برای دریافت، رسیدگی و پاسخگویی سیستمی و اثربخش در کمترین زمان را از اقدامات سال‌های اخیر این شرکت برای افزایش رضایت مندی مردم بیان کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه شرکت توزیع برق یزد، نخستین شرکت پیشرو در تهیه این نرم افزار در سطح وزارت نیرو است، اضافه کرد: سامانه پاسخگویی متمرکز کل استان در شبانه روز و استقرار سامانه صدای مردم با سامانه ۱۲۱ از اقداماتی موثر برای کاهش نارضایتی‌های شهروندان است.

او با بیان اینکه در حال حاضر ۷۱۰ هزار مشترک در سطح استان از خدمات توزیع برق بهره‌مند هستند، خاطرنشان کرد: ارائه خدمات الکترونیک با هدف دسترسی سریع و آسان مردم به خدمات از طریق اپلیکیشن برق من، وب سایت و افزون بر ۸۰ دفتر پیشخوان دولت فعال در این بخش، جزء فعالیت‌هایی است که برای سهولت پاسخگویی در اختیار شهروندان قرار دارد.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان یزد، کاهش نرخ خاموشی به عدد ۶۴ دقیقه در سال به ازای هر مشترک، رساندن میزان تلفات توزیع به رقم ۶.۸ درصد و برق رسانی به تمامی روستا‌های بالای ۱۰ خانوار استان از جمله فعالیت‌های شاخص به مردم عزیز استان یزد است.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.