مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام:

۲ میلیون و ۸۵ هزار تن انواع کالا در ایلام جابجا شد

دلخواه گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲ میلیون و ۸۵ هزار تن انواع کالا از طریق ناوگان حمل و نقل استان ایلام جابجا شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ نورالله دلخواه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام با بیان اینکه  از ابتدای امسال تاکنون ۲ میلیون و ۸۵ هزار تن انواع کالا از طریق ناوگان حمل و نقل استان ایلام جابجا شده است ، گفت: این میزان حمل کالا توسط ۱۱۹ هزار و ۵۵۵ سرویس (بارنامه) ناوگان حمل و نقل در سطح استان جابجا شده است.

او افزود: سیمان، گندم، مصالح ساختمانی، انواع گاز مایع، کلینگر، ماسه و پلی اتیلن بیشترین میزان کالا‌هایی بوده اند که در این مدت توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابجا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام مطرح کرد: سالانه بیش از ۹۸ درصد جابجایی کالا در داخل استان توسط بخش حمل و نقل جاده‌ای صورت می‌گیرد که این بخش دارای قابلیت‌ها و امکانات گسترده‌ای در سطح کشور است.

دلخواه اظهار کرد: نظارت کامل بر فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی در جهت رعایت دستورالعمل های بهداشتی با استقرار و فعالیت ۱۲ تیم گشت نظارتی در سطح استان بطور مستمر درحال انجام است.

او بیان کرد: همچنین روزانه و در بازه‌های زمانی متفاوت، گشت‌های کنترلی از همکاران ستادی و شهرستانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نحوه ارائه خدمات و میزان رعایت دستورالعمل ها  را رصد می‌کنند.

دلخواه افزود: در صورت مشاهده تخلف، متخلفان به کمیسیون‌های رسیدگی به تخلفات سازمان راهداری معرفی و برابر ضوابط با آن‌ها برخورد خواهد شد.

او ادامه داد: مردم می‌توانند از طریق شماره پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ و یا تلفن گویای ۱۴۱ شکایات خود را جهت پیگیری به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام منعکس نمایند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.