رد پای کرونای انگلیسی در مهاباد دیده نشده است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی گفت:تاکنون رد پای کرونای انگلیسی در مهاباد دیده نشده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، دکتر جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: استان آذربایجان غربی مجهز به کیت تشخیص نوع انگلیسی ویروس کرونا شده و در سه روز گذشته هم آزمایش‌هایی برای ردیابی این ویروس صورت گرفته است.

او افزود: در سه روز گذشته ۲۴ تست ویروس کرونای انگلیسی در آذربایجان‌غربی صورت گرفته که خوشبختانه همه آن‌ها منفی بوده است.

آقازاده ادامه داد: نمونه‌گیری‌های لازم با همراهی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص ردیابی ویروس انگلیسی در آذربایجان غربی به صورت مستمر انجام می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: این استان هم همچون دیگر استان‌های مرزی کشور، در معرض خطر بیشتری نسبت به استان‌های دیگر در خصوص کرونای انگلیسی قرار دارد.

او از افزایش قابل توجه تعداد مبتلایان، بستری شدگان و فوت شدگان ناشی از کرونا در آذربایجان غربی خبر داد و گفت: ظرفیت بیمارستان طالقانی ارومیه به طور کامل تکمیل شده است و مجبور هستیم بیمارستان دیگری را برای خدمات دهی وارد چرخه فعالیت کنیم.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.