طرح حامی بیمه قالیبافان در بوشهر اجرا می‌شود

معاون سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر گفت: طرح حامی بیمه قالیبافان به منظور ثبت نام بیمه درمان تکمیلی در این استان اجرا می‌شود.


به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ابوالقاسم محمد زاده معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر بیان کرد: طرح حامی بیمه قالیبافان طرحی ملی است که آن را وزارت صنعت، معدن و تجارت و مرکز ملی فرش ایران با مشارکت بخش خصوصی شامل شرکت سهامی بیمه ایران و بانک قرض الحسنه مهر ایران راه اندازی کرده‌اند.

او افزود: مرکز ملی فرش ایران و شرکت سهامی بیمه ایران، به منظور پوشش بیمه درمان تکمیلی قالیبافان و سایر بیمه‌نامه‌های مورد نیاز بیمه گذار (قالیبافان و شاغلان در عرصه هنر صنعت- فرش دستباف) تفاهم نامه امضا کرده‌اند که در همه نقاط کشور از جمله استان بوشهر هم در حال اجرا است.

معاون سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر ادامه داد: در این طرح بانک مهرایران به قالیبافان تا سقف ۲۰ میلیون تومان تسهیلات سه ساله با کارمزد ۴ درصد برای پوشش بیمه درمان تکمیلی پرداخت می‌کند.

محمدزاده عنوان کرد: شرکت بیمه‌ای طرف قرارداد در این طرح شرکت سهامی بیمه ایران است که هزینه بیمه تکمیلی متقاضی به صورت مستقیم از طرف بانک مهر ایران به حساب شرکت بیمه واریز می‌شود.

او گفت: ثبت نام در این طرح به صورت هوشمند و از طریق کد دستوری #۳۱۰۰۰*۶۶۵۵* انجام می‌گیرد و نیازی به مراجعه حضوری قالیبافان نیست.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.