تمدید فرصت استفاده از تسهیلات کرونا برای فعالان گردشگری، رسانه‌ای و ورزشی

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: مهلت زمانی ثبت نام متقاضیان دریافت تسهیلات در حوزه‌های گردشگری، رسانه ای و ورزشی تمدید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، عماد تشکری، سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: با توجه به اینکه هنوز منابع مالی اختصاص داده شده به حوزه‌های گردشگری، فرهنگ و هنر و ورزش و جوانان به طور کامل جذب نشده است، مهلت استفاده از تسهیلات کرونا برای این سه حوزه تا ۱۵ اسفند ماه تمدید شد.

او ادامه داد: متقاضیانی که خواهان دریافت تسهیلات کرونا هستند، از فرصت باقیمانده برای اخذ تسهیلات استفاده کنند.
تشکری بیان داشت: با همکاری بانک‌های عامل بیش از ۱۳۴ میلیارد تومان تسهیلات کرونا به مشاغل و کسب و کار‌های آسیب دیده پرداخت شده است.

تشکری خاطرنشان کرد: در استان یزد از شروع پرداخت تسهیلات کرونا به متقاضیان، تا کنون هفت هزار و ۲۷۳ پرونده با حفظ اشتغال برای ۱۸ هزار و ۵۸۰ نفر به بانک‌های عامل معرفی شده اند که از این تعداد، چهار هزار و ۷۶۹ متقاضی توانسته اند تسهیلات خود را دریافت و برای ۱۱ هزار و ۴۶۲ نفر فرصت اشتغال ایجاد کنند.

تشکری ضمن قدردانی از همکاری بانک‌های عامل در پرداخت این تسهیلات، اضافه کرد: تاکنون بانک صادرات با پرداخت تسهیلات به هزار و ۶۰۲ متقاضی و بانک ملی نیز با پرداخت یک هزار و ۳۸۱ فقره پرونده بیشترین میزان پرداختی را به نام خود ثبت کرده اند.

این مسئول با بیان اینکه آخرین مهلت ثبت نام و درخواست تسهیلات کرونا در سامانه کارا تا ۱۵ اسفندماه سال جاری تعیین شده است تاکید کرد: در این طرح تعدادی از دریافت کنندگان تسهیلات کرونا به منظور اعتبارسنجی و راستی آزمایی به صورت تصادفی انتخاب و بازدید از آن‌ها با مشارکت نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.