دروازه دیلم به روی مسافران بسته شد

فرماندار دیلم گفت: همه ورودی‌های این شهرستان از امروز به مدت ۱۰ روز بر روی خودرو‌های غیربومی بسته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد دشتی فرماندار دیلم استان بوشهر در جلسه مشترک شورای تامین و ستاد مبارزه با بیماری کرونا این شهرستان بیان کرد: براساس مصوبه شورای تامین این شهرستان، تمامی ورودی‌های دیلم از سمت استان‌های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد به مدت ۱۰ روز بسته خواهد بود و از ورود مسافران خودرو‌های شخصی با پلاک غیربومی جلوگیری می‌شود.

او افزود: در صورت مشاهده خودرو‌های غیربومی در شهر‌ها و روستا‌های این شهرستان، با آنان مطابق قانون رفتار خواهد شد.

فرماندار دیلم ادامه داد: علاوه بر مسدود شدن راه‌های اصلی، تمامی راه‌های خاکی منتهی به این شهرستان نیز با همکاری دستگاه‌های مرتبط مسدود می‌شود.


بیشتر بخوانید


دشتی عنوان کرد: باتوجه به بند هفت مصوبات ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر، اسکان و برپایی چادر و خدمات دهی در سواحل و بوستان‌های شهرستان به ویژه شهر‌های دیلم و امام حسن و بوستان جنگلی عاملی ممنوع است و برای اجرای این بند از نیروی انتظامی، شهرداری، دهیاری‌ها و دستگاه قضائی کمک گرفته می‌شود.

فرماندار دیلم همچنین با اشاره به محدودیت حضور کارکنان دستگاه‌های اجرایی گفت: یک سوم کارکنان با اولویت کارکنان دارای بیماری حاد تنفسی، جانبازان شیمیایی و افراد دارای بیماری زمینه‌ای، زنان باردار و دارای کودک و بیماری خاص از فعالیت حضوری بپرهیزند .

دشتی افزود: مدیران و حراست ادارات و بانک‌ها بر اجرای اصول بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و الزام استفاده از ماسک نظارت خواهند داشت.

او بیان کرد: با توجه به افزایش آمار مبتلایان به بیماری در کشور و احتمال ورود به موج چهارم بیماری، برگزاری هرگونه مراسم تجمعی ممنوع است.

فرماندار دیلم همچنین گفت: از همه ملوانان شناور‌های صیادی و تجاری، تست تشخیص کرونا با همکاری بهداشت و درمان و هلال احمر انجام خواهد شد.

دشتی از مردم دیلم که از بدو شیوع ویروس کرونا در کنار دولت بوده‌اند و با همکاری خود در پیشگیری از این ویروس قدم‌های مهم برداشته اند، قدردانی کرد و از آنان خواست همچنان اصول بهداشتی را رعایت کنند.

دیلم در شمال استان بوشهر با استان‌های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد همسایه است.

این شهرستان از بیست و پنجم بهمن در شرایط زرد کرونایی قرار دارد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.