شمسایی: بازیکنانم باید در هر لحظه از بازی، تشنه گل زدن باشند

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان بعد از پیروزی این تیم برابر شهروند ساری در چارچوب مسابقات لیگ برتر، توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید شمسایی، سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان بعد از پیروزی تیمش برابر شهروند ساری اظهار کرد: بازی امروز با شهروند ساری یک دیدار بسیار جذاب و سراسر تاکتیک بود. تیم ما در این دیدار موقعیت های زیادی را خراب کرد. درست است که ۴ گل زدیم؛ اما ۴۰ گل هم نزدیم. ۴ نفر از بازیکنان شهروند ساری در تیم ملی امید بازی می کنند و آینده فوتسال کشورمان هستند. بازیکنان امید شهروند برابر بازیکنان بزرگ ما کار را بسیار سخت کردند. اول ۲ گل از شهروند پیش افتادیم، اما با اشتباه بازیکنانم ۲ گل خوردیم و نیمه اول را با تساوی به اتمام رساندیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان افزود: به نظر من بازیکنانم باید در هر لحظه از بازی، تشنه گل زدن باشند و من قطعا این موضوع را در تیم درست خواهم کرد. در کل خیلی خوشحال هستم که توانستیم ۳ امتیاز کامل مسابقه را کسب کنیم و به صدر جدول برویم. امیدوارم ما حصل این پیروزی هم رسیدن به مرحله نهایی بازی ها باشد.

شمسایی درباره تصمیم سازمان  لیگ فوتسال برای تغییر برنامه های دور دوم رقابت های لیگ برتر ، بیان کرد: به نظر من سازمان لیگ فوتسال و شخص آرش جابری (سرپرست سازمان لیگ فوتسال) اگر می خواهند برای دور دوم برنامه ریزی مناسبی انجام دهند، چه بهتر که هر چه سریع‌تر این برنامه ریزی صورت بگیرد تا باشگاه هایی که سرمایه گذاری سنگینی انجام داده اند، متضرر نشوند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار