ایجاد مرکز نوآوری و شتابدهی در کرمانشاه

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه به ایجاد مرکز نوآوری و شتابدهی جهت برنامه‌های شتابدهی کسب و کار‌های فناورانه جوانان در استان اشاره کرد .

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمد حسین‌زاده معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به ایجاد مرکز نوآوری و شتابدهی جهت برنامه‌های شتابدهی کسب و کار‌های فناورانه جوانان در استان، گفت : کرمانشاه جوانان مستعد زیادی دارد و ما سعی داریم با اجرای چنین طرح‌هایی نسبت به اشتغال آنان قدم برداریم.

او گفت : پیرو تفاهم‌نامه وزارت ورزش و جوانان و جهاد دانشگاهی، مرکزی تحت عنوان مرکز نوآوری و شتابدهی جهت برنامه‌های شتابدهی کسب و کار‌های فناورانه جوانان در استان‌ها تشکیل شده است.

او افزود: در این طرح هزینه‌های جاری برعهده ورزش و جوانان و برنامه‌های آموزشی برعهده جهاد دانشگاهی خواهد بود که روز گذشته تفاهم‌نامه استانی آن به امضای دو مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه و جهاد دانشگاهی رسید.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه اجرای این طرح را در سه فاز اعلام کرد و افزود: در فاز اول، دوره ترویج، خلق ایده، تیم‌سازی و کاری تیمی است، فاز دوم دوره نوآوری، آموزش، مشاوره، پرورش و ثبت ایده و در فاز سوم، دوره شتابدهی، تجاری‌سازی ایده، سرمایه‌گذاری و توسعه بازار صورت می‌گیرد.

حسین‌زاده با بیان اینکه کرمانشاه آمار بیکاری بالایی دارد، اجرای چنین طرح‌های را جهت اشتغال ضروری دانست و ادامه داد: کرمانشاه جوانان مستعد زیادی دارد و ما سعی داریم با اجرای چنین طرح‌هایی نسبت به اشتغال آنان قدم برداریم.

او ثبت‌نام در این طرح را کاملا رایگان اعلام کرد و گفت: در طول اجرای طرح نیز حمایت‌های مالی از صاحبان ایده صورت می‌گیرد و هیچگونه محدودیتی جهت ثبت‌نام وجود ندارد.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: جوانانی که صاحب طرح و ایده هستند می‌توانند با مراجعه به سایت www.bapark.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار