فرماندار شهرستان بناب گفت:متاسفانه در سطح شهر شاهد هستیم ،عده‌ای به کلی استفاده از ماسک و سایر موارد بهداشتی را فراموش کرده‌اند و انگار کرونا به پایان رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،شهریار فتحی فرماندار شهرستان بناب با تاکید بر اینکه خیز جدید شیوع کرونا به خصوص از نوع جهش یافته انگلیسی آن به سرعت در حال گسترش و شیوع است گفت:مطمئن باشید کرونا به ما رحم نخواهد کرد و اگر ما نتوانیم این بیماری منحوس را کنترل کنیم،قطعاً این ویروس همه ما را تسلیم خواهد کرد.

او افزود:طبق اطلاعات بدست آمده،از پزشکان و متخصصان ویروس کرونای انگلیسی بسیار خطرناک و به سرعت قابل انتقال می‌باشد و افراد درگیر به این ویروس نهایتاً در مدت زمان کوتاهی جان خود را از دست می‌دهند.

اودر پایان با تاکید بر اینکه تعطیلی بازار راه حل مناسبی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا نیست گفت:کرونا وارد چرخه زندگی همه ما شده است و با تعطیلی بازار تنها فشار بیشتری به اصناف و کسبه که حقوق ثابت ندارند وارد می‌شود و ما نیز خواهان بسته شدن بازار نیستیم،اما به شرط آنکه قوانین بهداشتی رعایت کنند که در غیر این صورت محدودیت‌های سختگیرانه ناچار اعمال خواهند شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار