فرهنگ ایثار و شهادت ضامن دوام نظام مقدس جمهوری اسلامی است

فرماندار راسک گفت: فرهنگ ایثار و شهادت ضامن دوام و بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی است و ترویج این فرهنگ باید در جامعه نهادینه شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،سلیم کدخدا فرماندار راسک در یادواره شهدای شاخص شهرستان مرزی راسک اظهارداشت: شهادت جوهر و گوهر ناب اقیانوس غنی و عمیق معرفت اسلام است و ریشه‌های امت، ملت و مکتب دارای روح شهادت همیشه زنده و پایدار خواهد ماند.

او برگزاری این قبیل همایش‌ها برای زنده نگه داشتن اسم و رسم شهدا حداقل ایفای مسوولیت مشترک همه ما نسبت به شهیدان سرافراز راه عزت و آزادگی است.

راسک گفت:روح عزت و سعادت در جامعه ما میراث جانفشانی شهداست و فرهنگ شهادت ضمانت دوام و قوام اعتلای روزافزون کشور در مسیر رشد و تعالی و بالندگی است.

او تصریح کرد: بی تردید رمزگشایی از حکمت شهادت طلبی در معنای عام آن ابتکار انحصاری اسلام و اصل مورد انتخاب حکیمانه نظام جمهوری اسلامی بوده و بهترین روش گرامیداشت مقام شهید تلاش‌های عملی صادقانه و معتقدانه برای احیا و اجرای آمال و اهداف الهی و انسانی مورد توصیه، اعتقاد و اهتمام وی است.

کدخدا اظهارداشت: شهدا از همه حلال‌های جذاب زندگی خود بویژه جان شیرین شان به عنوان ارزشمندترین سرمایه وجودی شان برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی گذشتند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار