قطع آب و برق اصناف در اهواز به جرم سرپیچی از شیوه نامه‌های بهداشتی

فرماندار اهواز از قطع آب و برق اصناف متخلف و اعمال محدودیت‌های بیشتر در صورت افزایش آمار ابتلا به کرونا خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جمال عالمی نیسی فرماندار اهواز ضمن هشدار نسبت به قطع آب و برق اصناف متخلف گفت: رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی مردم و اصناف، باعث می‌شود تا آب و برق آن‌ها را قطع شود، این در حالی است که چنین اقدامی در چند نقطه شهر نیز انجام شده است.

او با بیان اینکه اهواز در وضعیت خوبی به سر نمی‌برد و هم اکنون بیمارستان‌ها از بیماران کرونایی پر شده اند، افزود: کرونای انگلیسی یک ویروس وحشی و مهاجم است که پیر و جوان نمی‌شناسد، بنابراین انتظار داریم شهروندان مراقب سلامتی خود باشند و قوانین بهداشتی را رعایت کنند.

افزایش محدودیت‌ها با توجه به افزایش ابتلا به کرونا

عالمی نیسی به اعمال محدودیت‌های فیزیکی در سطح شهر اهواز اشاره کرد و بیان داشت: دسترسی به خیابان‌های اصلی شرق و غرب اهواز محدود شده است تا از تردد خودرو‌ها کاسته شود، قطعا اگر وضع به همین روال ادامه پیدا کند محدودیت‌های بیشتری اعمال خواهد شد، ضمن اینکه با ایجاد مانع، حلقه ترافیکی شهر اهواز تنگ‌تر شده است تا از تردد خودرو‌ها در خیابان‌ها جلوگیری شود.

هسته مرکزی شهر از دستفروشان پاکسازی می‌شود

فرماندار اهواز اظهار کرد: در روز‌های آینده با اصناف متخلف و آن دسته از کسبه‌ای که شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند برخورد جدی تری می‌شود، البته اکثر صنوف متوجه حساسیت موضوع شده و رعایت می‌کنند که جای تشکر دارد، البته در مرکز شهر عده‌ای دست فروش وجود دارد که تعدادی از آن‌ها پاکسازی شدند و با توجه به شرایط قرمز اهواز، قطعا در روز‌های آینده همه نقاط شهر از وجود آن‌ها پاکسازی خواهد شد تا تجمعی صورت نگیرد.

۷ هزار خودرو در اهواز تنها در ۲۴ ساعت جریمه شدند

او در خصوص تردد خودرو‌ها در زمان اعمال محدودیت‌ها تصریح کرد: دیروز بیش از ۷ هزار خودرو از طریق دوربین‌های سطح شهر جریمه شدند و این جریمه‌ها همچنان ادامه دارند، البته بیش ۹۰ درصد اصناف اصول بهداشتی را رعایت می‌کنند، اما باز هم انتظار داریم شهروندان خودمراقبتی کرده تا هرچه زودتر از این بحران خارج شویم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
با سلام
فرماندار بی فکر وبی تدبیر اهواز ،بجای تعطیلی بازار توسط مامورین مبادرت به قطع برق در هسته مرکزی شهر به مدت چهارساعت در ساعات پایانی شب کرده که این خود باعث مشکلات عدیده برای منازل مسکونی واقع در هسته مرکزی شهر شده آخه مردم ساکن در این منطقه چه گناهی کردن که باید قطعی آب وبرق داشته باشند ،خواهشا اقدامی کنید
Iran (Islamic Republic of)
حکیم زاده
۱۱:۱۱ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
خونه ها چیکار کنن؟ مشاغل ضروری؟ موادغذایی که باید جای خنک باشن؟ توروخدا بقیه رعایت کنن که مشاغل ضروری متضرر نشن
Iran (Islamic Republic of)
شاهد
۰۹:۲۲ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
احسنت، حالا شد، خیلی ها متوجه نیستن، باید به اسارت برن تا بفهمن دنیا دست کیه