فرماندار شوش خبر داد:

ممنوعیت برگزاری مراسم اجتماعی و فرهنگی در شوش/ گروه‌های شغلی ۳ و ۴ اجازه فعالیت ندارند

غزی از ممنوعیت برگزاری مراسم اجتماعی و فرهنگی در شوش به دلیل وقوع وضعیت نارنجی کرونایی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عدنان غزی فرماندار شوش با تشریح محدودیت‌های جدید ستاد مبارزه با کرونا در این شهرستان گفت: برگزاری مراسم اجتماعی، مذهبی و فرهنگی در شهرستان ممنوع است.

او اظهار داشت: با توجه به آخرین وضعیت شهرستان در مبارزه با ویروس کرونا و هماهنگی‌های صورت گرفته، محدودیت‌هایی در گروه‌های شغلی ۳ و ۴ اعمال شده و این تعطیلی و محدودیت‌ها تا اطلاع بعدی اجرا خواهند شد.

غزی با بیان اینکه این محدودیت‌ها در سطح شهرستان اجرا می‌شوند و درصورت رعایت نکردن، با افراد متخلف برخورد قاطع خواهد شد، افزود: دانشگاه‌ها و مدارس، زبانسراها، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای و سایر آموزشگاه‌ها، کتابخانه‌ها، استخر‌های سرپوشیده، سینما، تئاتر و مراکز مشابه، موزه، باغ موزه‌ها، آرایشگاه‌ها، سالن‌های زیبایی، مساجد و مصلا‌ها جزو گروه‌های شغلی ۳ و ۴ هستند و اجازه فعالیت ندارند.

رییس ستاد مقابله با کرونا در شوش با بیان اینکه برگزاری آزمون حضوری در گروه ۳ ممنوع است، بیان کرد: برگزاری مراسم اجتماعی، مذهبی و فرهنگی، همایش‌ها، باشگاه‌های ورزشی، مدارس شبانه روزی، کافه‌ها، قهوه خانه‌ها و چایخانه‌ها که جزو گروه‌های شغلی مذکور هستند تا اطلاع بعدی مشمول این تعطیلی و محدودیت می‌شوند.

فرماندار شوش با اعلام ممنوعیت تجمع در آرامستان‌ها و زیارت اهل قبور در شوش و شهر‌های تابعه تا اطلاع ثانوی و اعمال جریمه برای خودرو‌های متخلف ادامه داد: از شهروندان خواهشمندیم از تردد‌های غیر ضروری خودداری کنند و با رعایت نکات بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک، برای حفظ سلامت فردی و عمومی گام بردارند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.