نظری خانقاه:

افزایش بهای مصرف آب برای درآمد دولت، وجهه مجلس را تخریب می‌کند

نماینده خلخال گفت: افزایش قیمت مصرف آب برای ایجاد درآمد بیشتر دولت، وجهه عمومی مجلس را در افکار عمومی تخریب می‌کند و نمایندگان را موافق گرانی در جامعه نشان می‌دهد.  

به گزارش  خبرنگار  مجلس گروه  سیاسی باشگاه  خبرنگاران  جوان، سید غنی نظری خانقاه نماینده خلخال و کوثر در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۰ و بهای مصرف آب در سال آینده گفت: تصمیم‌های پارلمان در زندگی مردم تأثیر دارد و باید در مسیر رفاه مردم تلاش کنیم. افزایش قیمت مصرف آب برای ایجاد درآمد بیشتر دولت، وجهه عمومی مجلس را در افکار عمومی تخریب می‌کند و نمایندگان را موافق گرانی در جامعه نشان می‌دهد.  

وی افزود: هرگونه افزایش قیمت‌ها یا بررسی آن‌ها و مقرر کردن جریمه در شرایط فعلی کشور، دست در جیب مردم کردن است و مشکل ساز خواهد بود. اکر با این اقدام‌ها بخواهیم  با اشرافی گری مبارزه کنیم، صرفاً کلمات درشتی را به کار برده‌ایم و این موضوع فرهنگ سازی را دستگاه فرهنگی باید انجام دهد. از طرفی خانواده‌های پرجمعیت غیر مرفه ممکن است مصرف زیاد آب داشته باشند و این کسب درآمد برای دولت از راه‌های مطلوب و موثر نخواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار