ورزشکاران در کنار مردم/ کمک برای خرید تبلت توسط فوتبالیست مشهور

ساخت سومین مدرسه روستایی در مناطق مرزی استان خراسان رضوی با حمایت برخی ورزشکاران در قالب موسسه خادمین امام علی ابن ابیطالب (ع) به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از اقدامات موسسه خادمین امام علی ابن ابیطالب (ع) در کنار کمک به مردم مناطق مختلف محروم کشور ساخت مدرسه در مناطق روستایی محروم به ویژه مناطق مرزی است. در همین راستا در چند روز گذشته سومین مدرسه روستایی با کمک خیرین در روستای "شهرک محمد حاجی" صالح آباد به بهره برداری رسید.

با توجه به کمک‌های خیرین به این موسسه ساخت هفت مدرسه دیگر در دست اقدام است و بهره برداری از سه مدرسه تا سه ماه آینده به پایان می‌رسد.

همچنین با کمک خیرین توزیع موادغذایی میان تعداد خانواده‌های بدون پس‌انداز که بخش قابل توجهی از آنان زنان سرپرست خانوار بوده‌اند، در درب منازل آن‌ها در مناطق مختلف کشور از جمله سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خوزستان، لرستان، تهران، گلستان و مناطق مختلفی دیگری از کشور انجام شده است.

کمک به کارتن‌های خواب‌های شهر تهران و برخی شهر‌های دیگر، ساخت خانه در مناطق محروم روستایی، کمک به اشتغال بانوان سرپرست خانوار در مناطق روستایی، کمک به دانش آموزان مناطق استیجاری سیستان و بلوچستان، کمک به مردم ساکن در کوره پزخانه‌های اطراف تهران و... از دیگر اقدامات این قهرمانان است.

همچنین علی کریمی  از چهره‌های نامدار فوتبال کشور نیز از خیرینی است که با این موسسه همکاری می‌کند و به تازگی پس از حضور وی در یک برنامه اینترنتی، تهیه کننده این برنامه اظهار داشت: به هیچ عنوان علی کریمی در ازای حضور در برنامه و شرکت در این مصاحبه از ما درخواست مبلغی نداشت. تنها شرط او این بود که حامی مالی برنامه مبلغ دو و نیم میلیارد تومان معادل هزار تبلت به خیریه کمک کند. علی کریمی نخواست این مبلغ در اختیار خودش باشد. قرار شد این مبلغ از طریق خیریه علی‌‎ ابن ابیطالب (ع) به دست نیازمندان برسد.

این موسسه توسط برخی کشتی‌گیران و ورزشکاران همچون رسول خادم، کمیل قاسمی، احسان لشکری، حسن رحیمی، امیر توکلیان، عباس طحان، هادی حبیبی، رضا لایق، سجاد گنج‌زاده، بهمن عسگری قهرمانان کاراته جهان، اکرم خدابنده کاپیتان تیم ملی تکواندو، یگانه غریب گشته، میمنت قاسم آبادی قهرمانان کشتی بانوان و جمعی از بانوان و آقایان ورزشکار در رشته‌های مختلف و همچنین پرویز پرستویی هنرمند سرشناس سینما، تئاتر و تلویزیون همراهی می‌شود.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
چقدر خوب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۶ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
کاش برا بچه منم از این ادما پیدا میشد ک بچم از درس عقب نمونه بی سواد بزرگ نشه، لعنت ب بی پولی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
تو نیکی میکن و در دجله انداز
که ایزد در بیابانت دهد باز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
تشکر از ورزشکاران
آقای کریمی دستتون درد نکنه قطعا پیش خدا محفوظ است
آخرین اخبار