اهدای ۱۰۰ کانکس برای اسکان موقت در سی سخت

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی در استان گفت: کانکس‌های اهدایی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی به مناطق زلزله‌زده سی‌سخت رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، شایان نادری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی در استان گفت: بلافاصله پس از وقوع زلزله ۵.۶ ریشتری هفته گذشته در منطقه سی‌سخت، نیرو‌های امدادی این ستاد در محل حضور یافتند و ضمن امدادرسانی، قرارگاه جهادی و امدادی به منظور تأمین اسکان اضطراری، تغذیه و بررسی سلامت آسیب‌دیدگان را راه‌اندازی کردند.

شایان نادری افزود: پیرو دستور مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام  مبنی بر بسیج همه امکانات برای یاری رساندن به مردم مناطق زلزله‌زده، تاکنون هزاران بسته مواد غذایی، پتو، چادر، اقلام بهداشتی ضدکرونایی و بخاری برقی توسط نیرو‌های جهادی بین آسیب‌دیدگان توزیع شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در استان بیان کرد: علاوه بر این موارد، با راه‌اندازی دو آشپزخانه موقت و مجهز روزانه ۳ هزار پرس غذای گرم توسط این ستاد طبخ و بین زلزله‌زدگان توزیع می‌شود.

نادری با اشاره به نیاز مردم سی‌سخت به خدمات درمانی گفت: با اعزام و استقرار "کاروان سلامت احسان" در منطقه، به طور رایگان خدمات دارویی و پزشکی لازم به مراجعان ارائه می‌شود.

او با اشاره به برودت هوای منطقه و سختی زندگی در چادر افزود: با دستور رئیس ستاد، ۱۰۰ کانکس برای اسکان موقت به سی‌سخت ارسال شد که در اختیار مردم قرار می گیرد.

نادری بیان کرد: ستاد اجرایی فرمان امام خمینی تا عادی شدن شرایط زندگی مردم در سی‌سخت، در کنارشان خواهد بود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.